سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶

با توجه به اجرای برنامه«یک فیلم، یک سلام»

میکائیل زاده در گفتگو با سینماپرس: امسال جلسات برج میلاد تنها به نقد فیلم اختصاص خواهد داشت نه معرفی فیلم‌ها

احد میکائیل زاده در نشست خبری سی و سومین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: سید احد میکائیل زاده گفت: با اجرای برنامه «یک فیلم، یک سلام» امسال در برج میلاد تنها جلسات نقد و بررسی فیلم ها را خواهیم داشت نه معرفی عوامل فیلم ها را.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار سینماپرس با تاکید بر اینکه این برنامه می تواند قبل از آغاز جشنواره به شور و حال جشنواره فیلم فجر کمک کند اظهار داشت: ما در واقع بعد از جلسات متعدد به ۳ رویکرد اصلی رسیدیم و قرار است که در این دوره از جشنواره ۳ برنامه متفاوت با هم داشته باشیم که اولین آن ها برنامه «یک فیلم، یک سلام» است.

وی ادامه داد: ما همچنین قصد داریم در ایام برگزاری جشنواره طی برنامه دیگری، در ۸ سالن سینمایی بزرگ از جمله پردیس سینمایی ملت، پردیس آزادی، اریکه ایرانیان، فرهنگ، پردیس سینمایی کوروش و... ۲۰ دقیقه قبل از نمایش فیلم ها دیدار مردم با عوامل فیلم ها را ترتیب بدهیم که طبق پیش بینی ها نزدیک به ۳۰۰ سانس جلسه معرفی خواهیم داشت.

وی افزود: سومین برنامه ما در برج میلاد و پس از نمایش فیلم ها خواهد بود که اصولاً جلساتی تخصصی تر با رویکرد نقد و بررسی فیلم ها خواهند بود که اهالی رسانه و منتقدان سینما، پس از اکران فیلم ها در مورد آن ها نظر داده و سازندگان فیلم به آن ها پاسخ خواهند گفت

وی یادآور شد: برنامه ای که با عنوان «یک فیلم، یک سلام» از روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه در پردیس سینمایی ملت آغاز به کار خواهد کرد و تا سه شنبه ۳۰ دی ماه ادامه خواهد داشت به این منظور در نظر گرفته شده تا تمامی عوامل فیلم های سینمایی در میان اهالی رسانه حاضر شوند و به معرفی شعار فیلم ها، پوسترها، عکس ها و بخش هایی از فیلم شان بپردازند.

وی ادامه داد: همچنین کارگردانان، تهیه کنندگان، بازیگران و سایر عوامل فیلم ها نیز در این جلسات به سوألات اصحاب رسانه پاسخ خواهند داد و این برنامه در واقع یک بسته برای معرفی رسانه ای و هنری فیلم ها خواهد بود تا تماشاگران سینما که می خواهند اقدام به پیش خرید بلیت های فیلم ها نمایند مطلع باشند که فضای فیلم هایی که آن ها قصد خرید بلیتش را دارند چیست و با آگاهی قبلی نسبت به خرید بلیت ها اقدام کنند که این امر می تواند به ارتقای سطح مخاطب در سینما کمک شایانی نماید.

شایان ذکر است ظرف یکی دو دوره گذشته جشنواره فیلم فجر، جلسات مرسومی که بعد از نمایش هر فیلم در برج میلاد تحت عنوان «نقد و بررسی فیلم» همه ساله با حضور خبرنگاران و منتقدان سینما برگزار می‌شد، به مرور تنها به جلسات معرفی فیلم و عوامل آن تبدیل شده بود که به نظر میرسد با اجرای برنامه «یک فیلم یک سلام» جلسات مذکور به ماهیت اولیه خویش بازگشته و نمایندگان رسانه های گروهی می توانند سوالات تخصصی خود را در جلسان برج میلاد با عوامل اصلی فیلم در میان بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.