جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

«شکاف» در ایستگاه آخر/ اسدی زاده: تا پس فردا فیلم را به دبیرخانه جشنواره فجر تحویل می‌دهیم

ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: کیارش اسدی زاده کارگردان سینما گفت: فیلم سینمایی «شکاف» آخرین مراحل اصلاح رنگ خود را توسط نیما دبیرزاده طی می کند و تا دوروز دیگر نسخه نهایی این فیلم تحویل جشنواره فیلم فجر می شود.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پس از اتمام فیلمبرداری این اثر سینمایی بلافاصله محمد کشفی، صداگذاری این فیلم سینمایی را انجام داد، سپس فردین خلعتبری ساخت موسیقی و خودم تدوین این فیلم سینمایی را انجام دادم. 

کارگردان «کس» در ادامه به ویژگی های این فیلم سینمایی اشاره کرد و افزود: مطمئن باشید که «شکاف» در سی و سومین جشنواره، فیلم موفقی خواهد بود و این را بنا بر نظرات کسانی می گویم که فیلم را دیده اند و بازخوردهای بسیار خوبی از منتقدان و اهالی رسانه در اکران های خصوصی این فیلم گرفته ایم و منتظر بازخوردهای آتی هنگام نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر هستم.

اسدی زاده در خصوص پروسه تولید این فیلم سینمایی «توضیح داد»: ایده اولیه فیلم سینمایی «شکاف» از سال ۱۳۹۲ شکل گرفت ، فیلمنامه نوشته شد و ما اواخر سال ۱۳۹۲ موفق به دریافت پروانه ساخت برای این فیلم سینمایی شده ایم.

وی در ادامه افزود:  سپس فیلمنامه مورد بازنویسی نهایی قرار گرفت و یکسری جزئیات آن تغییر کرد که پس از یک پیش تولید دو ماهه در مرداد ماه ۱۳۹۳ فیلمبرداری این اثر سینمایی آغاز شد و تا دهم شهریور ادامه پیدا کرد.

اسدی زاده در خصوص اکران عمومی این فیلم نیز گفت:هنوز هیچ صحبتی برای اکران این فیلم نداشتیم اما همه تلاشمان این است که شش ماهه اول سال ۱۳۹۴ بتوانیم این فیلم را به اکران عمومی درآوریم.

بر پایه این گزارش، فیلم سینمایی «شکاف» دومین ساخته  بلند سینمایی کیارش اسدی زاده در مقام کارگردان بعد از فیلم سینمایی «گس» است و در بخش سودای سیمرغ جشنواره امسال حضور دارد.

 تهیه کنندگان فیلم سینمایی «شکاف» بر عهده علی سرتیپی و منیژه حکمت است و  بابک حمیدیان،هانیه توسلی،پارسا پیروزفر و سحر دولتشاهی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.