شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

داود رسولیان؛ از آمادگی برای تولید دو فیلم سینمایی تا بازی در نقش شهید بهشتی در سریال «معمای شاه»

داود رسولیان*

سینماپرس: داود رسولیان تهیه کننده و مدیر جلوه های ویژه سینما با بیان اینکه در سریال «معمای شاه» نقش شهید بهشتی را ایفا کرده ام گفت: این روزها برای فیلم سینمایی «اشک آسمانی» به کارگردانی سید داود اطیابی نیز تقاضای پروانه ساخت داده ایم و بعد از صدور پروانه ساخت بلافاصله پیش تولید این اثر سینمایی را آغاز خواهیم کرد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: داستان فیلم سینمایی «اشک آسمانی» درباره پسر نوجوان یتیم از پدر و مادر است که به دلیل خصومت دایی اش با پدر این بچه مجهول النام باقی مانده است و این پسر با فردی به نام سید کاظم که یک جانباز و متولی امام زاده ای بر روی کوه است ارتباطی دوستانه و معنوی برقرار می کند و ...

رسولیان در ادامه بیان داشت: بعد از ساخت فیلم سینمایی «اشک آسمانی» در اواخر سال، پیش تولید فیلم سینمایی «سایبانی از هیچ» به کارگردانی مقداد افشار را نیز آغاز خواهیم کرد و در اردیبهشت ماه سال آینده این فیلم را کلید خواهیم زد.

وی که تهیه کنندگی این اثر سینمایی را برعهده دارد در مورد خلاصه داستان این اثر سینمایی گفت: «سایبانی از هیچ» درام روانشناختی متفاوت و مهیجی است، این فیلم داستان تمام آرزوهایی است که انسان ها در سر می پرورانند اما گاهی بهتر به برخی از آن ها دست نمی یابند.

رسولیان در ادامه این مصاحبه افزود: در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمد رضا ورزی نقش شهید بهشتی را ایفا کردم و برادرم حمید رسولیان نیز طراح جلوه های ویژه این سریال بود.

وی در ادامه افزود: اوایل سال برای شرکت در تولید یک سریال ضد داعشی در لبنان به همراه گروه جلوه های ویژه و گروه چهره پردازی با مدیریت داریوش طالبیان عازم این کشور شدیم که در ماه مبارک رمضان سال گذشته از شبکه های مهم عرب زبان پخش شد و قرار است پس از دوبله شدن در کشور ما هم در ماه مبارک رمضان سال آینده پخش شود.

برپایه این گزارش، داود رسوليان سال ۱۳۴۱ در تهران متولد شد. وي فارغ التحصيل رشته سينما از دانشكده سينما تئاتر دانشگاه هنر است و طراحی جلوه های ویژه  ۴۲ فیلم سینمایی را برعهده دارد که از جمله آنها می توان به «به کبودی یاس»، «فرزند خاک» و ... اشاره کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.