دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴

سبط احمدی به سینماپرس خبر داد

سریال جدید «ابراهیم فروزش» ابتدای سال ۹۴ کلید می خورد

سید علیرضا سبط احمدی

سینماپرس: سید علیرضا سبط احمدی تهیه کننده سینما صبح امروز از کلید خوردن جدیدترین سریال ابراهیم فروزش در فروردین ۹۴ خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: در تدارک ساخت سریالی  ۱۵ قسمتی با نام موقت «زیر نور شمع» به کارگردانی ابراهیم فروزش و به سفارش شبکه دو سیما هستیم که البته قرار است نام این سریال تغییر کند.

تهیه کننده «شیر تو شیر» در ادامه افزود: سریال «زیر نور شمع» برگرفته از چند قصه از مجموعه  قصه‌های هوشنگ مردای کرمانی است که ابتدا قرار بود اواخر آبان ماه جلوی دوربین برود، اما به دلیل تأمین نشدن بودجه و منابع مالی ساخت آن کمی به تعویق افتاد و امیدواریم با بازنویسی نهایی فیلمنامه بتوانیم پس از تعطیلات نوروز این سریال را که اکثر لوکیشن های آن در شهر همدان است جلوی دوربین ببریم.

سبط احمدی در مورد داستان این سریال توضیح داد: در سریال «زیر نور شمع» به مسائلی که در داخل خانواده‌های یک روستا رخ می‌دهد و نیز سبک زندگی، توجه ویژه ای شده است.

وی در پایان این گفتگو در مورد سرنوشت اکران فیلم سینمایی «مصائب چارلی» ساخته علیرضا سعادت نیا نیز گفت: ما تمام امتیازات این  فیلم را به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سپرده ایم و اکران این فیلم منوط به دستور این مرکز است.

بنابراین گزارش، داستان فیلم سینمایی «مصائب چارلی» که مهدی هاشمی به عنوان بازیگر اصلی در آن نقش آفرینی می‌کند، درباره کاکازاد فروشنده دوره‌گرد نفت و بنزین است که در منطقه اربیل کردستان زندگی می‌کند. او که عاشق فیلم و سینماست به طور اتفاقی روزی در بازار کهنه فروشی یک آپارات سینما را دیده و خریداری می‌کند و ...

عليرضا سبط احمدي متولد ۱۳۴۴ ساوه است. وي فعاليت سينمايي خود را از سال ۱۳۶۹ آغاز كرد.

پنج فیلم در کارنامه تهیه کنندگی وی به ثبت رسیده است که از جمله آنها میتوان به «نغمه»، «زمانی برای دوست داشتن»، «سنگ اول» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.