یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

همزمان با اعلام صدور پروانه ساخت

قدکچیان: «تهران من» در شیراز فیلمبرداری می شود/ جشنواره فجر امسال آدم‌های حرفه ای را کنار گذاشته است

کامران قدکچیان کارگردان فیلم دختر شاه پریون در نشست فیلم

سینماپرس: کامران قدکچیان کارگردان سینما پس از صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «تهران من» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و عبدالله علیخانی گفت: این فیلم یک ملودرام عاشقانه است که قرار است طی دو ماه در شهر شیراز جلوی دوربین برود.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «تهران من» در راستای سایر آثاری که تا کنون ساخته ام فیلمی در ژانر اجتماعی است که به زودی پیش تولید آن آغاز می شود.

این کارگردان سینما در ادامه در مورد فیلم سینمایی «روح» نیز گفت: مراحل فنی این فیلم به اتمام رسید و ما نسخه نهایی این فیلم را به دفتر جشنواره ارسال کرده ایم اما به نظر می رسد که جشنواره امسال قرار است به طور کلی آدم های حرفه ای را کنار بگذارد.

 وی تصریح کرد: فیلم سینمایی «روح» فیلمی در ژانر وحشت ساخته شده بود که می توانست در قبال  آثار تکراری در جشنواره فیلم فجر، اثر متفاوتی باشد.

کامران قدکچیان در ادامه به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود:  میترا حجار، قربان نجفی، کامبیز دیرباز، آشا محرابی  و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برپایه این گزارش، كامران قدكچيان متولد ۱۳۲۶ تهران است. وی فعاليت سينمايی را با دستياری كارگردان سال ۱۳۴۸ آغاز كرد. از ديگر فعاليت های او مي توان به نگارش نمايشنامه راديويی، تدوين، فيلمنامه نويسی، كارگردانی، ساخت آنونس و... اشاره كرد.

۲۲ فیلم در کارنامه کامران قدکچیان به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «سوغات فرنگ»، «دختر شاه پریون» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.