یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵

همزمان با دریافت مجوز تولید

عرب: «آتش و قداره» را اواخر اسفند کلید خواهیم زد

محمد عرب

سینماپرس: محمد عرب کارگردان سینما پس از کسب پروانه ساخت فیلم سینمایی «آتش و قداره» به تهیه کنندگی یدالله صمدی از شروع فیلمبرداری این فیلم در اواخر اسفند ماه خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: با توجه به فضای قصه پیش تولید طولانی مدتی خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم این فیلم را اواخر اسفند ماه جلوی دوربین ببریم.  

کارگردان «قند تلخ» در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این اثر سینمایی گفت: «آتش و قداره» در منطقه های قدیمی استان های گلستان، مازندران و بخشی هم در تهران به مدت دو ماه فیلمبرداری خواهد شد.

وی بیان داشت: قصه «آتش و قداره» دارای ۵ شخصیت اصلی مثبت و منفی است که به تعداد زیادی هنرور و شخصیت های فرعی نیازمند است.

عرب درباره جزئیات فیلمنامه «آتش و قداره» اظهار داشت: این فیلمنامه‌ قصّه‌گو  و قهرمان محور است، قهرمان آن ویژگی همذات پنداری با مخاطب را دارد و قهرمانی کاملاً ایرانی است که جوانمردی ایرانیان را روایت می‌کند.  

کارگردان فیلم سینمایی «سمفونی تاریکی» ‌در پایان این گفتگو  درباره‌ عوامل تولید این فیلم گفت: تاکنون حضور حسن پویا به عنوان مدیر فیلمبرداری، محمدصادق آذین به عنوان مدیر تولید و ساتیار امامی به عنوان عکاس در فیلم قطعی شده است و در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگران و برخی لوکیشن های تهران هستیم.

براساس این خبر، «آتش و قداره» نوشته‌ منصور براهیمی چهارمین ساخته «محمّد عرب» در مقام کارگردانی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.