جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

سینماپرس و آخرین خبرها از گیشه سینماها

ادامه فروش «شیار ۱۴۳» با سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان/ تأثیر سرمای زمستان بر فیلم‌های جدید روی پرده

نرگس آبیار و مریلا زارعی در پشت صحنه فیلم سینمایی«شیار۱۴۳»

سینماپرس: آخرین آمار فروش فیلم های روی پرده حاکی از آن است که گیشه سینماها رونق چندانی ندارند و سینما با آغاز فصل زمستان در رکود به سر می برد. در عین حال «شیار ۱۴۳» به فروش رقم حدود ۴ میلیارد تومان نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس «شیار ۱۴۳» در حالی که از سینمای سرگروه خود خارج شده و به صورت آزاد به اکران خود ادامه می دهد توانست به فروشی بیش از سه میلیارد و هفتصد و سی میلیون تومان دست پیدا کند.

امیر قطبی مدیر پخش موسسه «فیلمیران» در این باره طی گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: طی ۶۸ روزی که از اکران این فیلم می گذرد دومین ساخته سینمایی نرگس آبیار توانسته در شهر تهران به بیش از یک میلیارد و ششصد و هشتاد میلیون تومان و در شهرستان ها به بیش از دو میلیارد تومان دست پیدا کند. این در حالی است که سینمای سرگروه این فیلم مدتی است که از آن گرفته شده اما اکران این فیلم در سینماهای آزاد ادامه دارد.

این مدیر پخش در مورد فیلم انیمیشن «رستم و سهراب» کیانوش دالوند نیز اظهار داشت:‌ این انیمیشن تاکنون به فروش بیش از ۶۰ میلیون تومانی در تهران و شهرستان ها دست پیدا کرده است.

نکته جالب توجه در مورد سایر فیلم های روی پرده این است که هیچ یک از فیلم ها نتوانسته اند حتی به فروش نیم میلیاردی دست پیدا کنند و فصل زمستان سرمای زیادی را بر گیشه سینماهای کشور حاکم کرده است.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری در همین رابطه اظهار داشت: فروش فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» تا پایان روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۲۴۰ میلیون تومان در تهران و ۸۰ میلیون تومان در شهرستان بوده است و  فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» ساخته سیدجلال دهقانی اشکذری نیز تا پایان دیروز ماه به فروش ۲۴۰ میلیون تومانی دست یافت.

گزارش خبرنگار ما حاکیست فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به کارگردانی قربان محمدپور نیز تا پایان روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه به فروش ۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومانی رسید و «شانس، عشق، تصادف» ساخته آرش معیریان نیز تا پایان همین روز به فروش ۱۱۰ میلیون تومانی دست یافت. 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.