یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

برزو نیک نژاد به سینماپرس خبر داد

آتیلا پسیانی و امیر حسین رستمی به سریال نوروزی «پله پله» پیوستند

امیرحسین رستمی+آتیلا پسیانی

سینماپرس: برزو نیک نژاد کارگردان سینما و تلویزیون صبح امروز از پیوستن آتیلا پسیانی و امیر حسین رستمی به سریال نوروزی «پله پله» خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: بیش از این حضور مریم سعادت و هادی کاظمی در این پروژه قطعی شده بود و در حال رایزنی با سایر بازیگران برای بازی در این سریال نوروزی هستیم.  

کارگردان «دردسرهای عظیم» در ادامه افزود: در حال حاضر مشغول پیش تولید و بازنویسی نهایی فیلمنامه هستیم و قرار است ۱۲ بهمن ماه فیلمبرداری این سریال را آغاز کنیم.

برزو نیک نژاد در پایان این گفتگو در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این سریال نوروزی گفت: حدود دو ماه فیلمبرداری پیش بینی کرده ایم و لوکیشنهای این سریال در تهران و اطراف تهران است.

بنابراین گزارش، در خلاصه این مجموعه تلویزیونی آمده: «آقا سلمان از اون مردهای نیک روزگاره که در کار و امور خانواده به خوش نامی و آبروداری مشهور است. سلمان پله پله از نردبان زندگی بالا رفته و مردی خود ساخته و زحمتکش است حالا او می‌بایست دردانه دخترش را به جوانی بدهد که از دار دنیا فقط یه قلب پاک داره و یک مادر بزرگ مهربان که دنیا را باهاش عوض نمی‌کند. آقا سلمان دنیا دیده و با تجربه حس می‌کند که گرفتار یک بازی مار و پله‌ای شده است، او می‌بایست تصمیم تازه و عاقلانه‌ای بگیرد.»

بنابراین گزارش، سعید فرهادی و امیرعباس پیام فیلمنامه آن را نوشته‌اند و این سریال در ۱۵ قسمت برای پخش از آنتن شبکه دو تولید می‌شود.  

برپایه این گزارش، برزو نيک نژاد در مقام نويسنده سريال پرمخاطب «دودکش» (محمدحسين لطيفي) را سال گذشته در ايام ماه رمضان روي آنتن شبکه يک داشت و تابستان امسال هم سريال پربيننده «دردسرهاي عظيم» ساخته او از شبکه سه پخش شد. همچنین وی فيلم سينمايي «ناخواسته» را بایز مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، ستاره اسکندري، فرهاد قائميان و همايون ارشادي در نوبت اکران سینما ها دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.