یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

کشاورز: شاید نتوانم در مراسم بزرگداشت فجر شرکت کنم

محمدعلی کشاورز*

نسیم: محمدعلی کشاورز به «نسیم» گفت: فعلا پزشک به من استراحت مطلق داده؛ جواب آزمایش‌هایم ۱۳ بهمن آماده می‌شود که اگر بهبود یابم مراسم ۱۴ بهمن در جشنواره فجر را شرکت می‌کنم و اگر نه دکتر اجازه حضور در مراسم را به من نمی‌دهد

محمدعلی کشاور در گفتگو با «نسیم» از وضعیت جسمانی و حال عمومی خود صحبت کرد و گفت: روزی که مراسم بزرگداشت برای من در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد خیلی اذیت شدم البته محبت مردم خیلی آرامم کرد اما از شلوغی و ازدحام و ابراز محبت های فراوان اذیت شدم و متاسفانه حراست فرهنگسرا هم همکاری لازم را نداشت.

وی ادامه داد: بعد از مراسم بزرگداشت سرماخوردگی شدیدی گرفتم که باعث شد سینوزیت‌هایم چرک کند و دکتر چند جلسه فیزیوتراپی برایم تجویز کرده است.

کشاورز افزود: دکتر، پلاکت خونم را بالا تشخیص داده و گفته که بدنم مستعد گرفتن بیماری هاست از این رو ملاقات را برایم ممنوع کرده و استراحت مطلق داده است.

پدرسالار سینما و تلویزیون بیان کرد: جواب آزمایش هایم ۱۳ بهمن ماه آماده می شود و اگر با تمام شدن آنتی‌بیوتیک ها بهبود لازم را پیدا کرده باشم مراسم ۱۴ بهمن و روز بزرگداشت در جشنواره فجر را شرکت می کنم و اگر نه دکتر اجازه حضور در مراسم را به من نمی دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.