دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

مهدی صباغ زاده در گفتگو با سینماپرس:

«لامپ ۱۰۰» فردای بعد از جشنواره فیلم فجر در سینماهای کشور به نمایش درخواهد آمد

کاوه صباغ زاده*

سینماپرس: مهدی صباغ زاده کارگردان و تهیه کننده سینما صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «لامپ ۱۰۰» بعد از اتمام جشنواره فیلم فجر در گروه فرهنگ خبر داد و در مورد دیگر اثرش گفت: تولید فیلم سینمایی «دیو باید بمیرد» به بنیاد سینمایی فارابی واگذار شد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد سرنوشت فیلم سینمایی «دیو باید بمیرد» به کارگردانی کاوه صباغ زاده اظهار داشت: قرار بود مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اولین ساخته بلند کاوه صباغ زاده را حمایت کند که این کار صورت نگرفت.  

صباغ زاده در ادامه افزود: ساخت این فیلم را به بنیاد سینمایی فارابی ارجاع داده ایم و امیدواریم مدیریت جدید فارابی جهت تولید این اثر کمک های لازم را انجام دهند تا در اولین فرصت بتوانیم این فیلم را جلوی دوربین ببریم.

وی به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: فیلم سینمایی «دیو باید بمیرد» درباره مردی است که می خواهد با کمک خواهر زنش، همسرش را به قتل برساند.

سایر عواملی که حضورشان در این قطعی شده  عبارتند از:

کارگردان: کاوه صباغ زاده، نویسنده: کاوه صباغ زاده (بر اساس داستانی از پیر بوآلو-توماس نارسژاک)، مدیر فیلمبرداری: محمد آلادپوش، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، صدابردار: نظام الدین کیایی، طراح گریم: علی بهرامی فر، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: درنا مدنی، دستیار برنامه ریز: مازیار صالحی، مدیر روابط عمومی: فرامرز روشنایی، مدیر تدارکات : حسن حیدرزاده تهیه کننده : میر ولی الله مدنی.

مهدی صباغ زاده در پایان این گفتگو در مورد برنامه آتی شرکت نیمروز نیز گفت: فیلم سینمایی «لامپ ۱۰۰» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی محسن محسنی نسب از ۲۳ بهمن در گروه فرهنگ به صورت گسترده و همزمان با تهران در ۴۰ شهرستان اکران می شود.

برپایه این گزارش، «لامپ صد» با نام قبلی «هیولا» نوشته سعید آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی محسن تنابنده را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌کند.

بنابراین گزارش، شرکت پخش نیمروز به مدیریت مهدی صباغ زاده تا کنون فیلم های «تجریش ناتمام» ساخته پوریا آذربایجانی و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ساخته سید روح الله حجازی را پخش کرده است و این روزهای فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» ساخته عباس رافعی را در اکران سینماها دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.