دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

ضرغامی: با خیال راحت سریال‌ها و برنامه‌های همه شبکه‌ها را می‌بینم

عزت الله ضرغامی*

مهر: رییس سابق رسانه ملی از اینکه همه سریال های تلویزیونی را پیگیری می کند، سخن گفت و بیان کرد که حالا که ریاست سازمان صداوسیما را بر عهده ندارد می تواند فیلم و سریال ها را با خیال راحت تماشا کند.

عزت الله ضرغامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه این روزها چه می کند و چگونه برنامه های تلویزیون را دنبال می کند، گفت: این روزها همه سریال ها و اکثر برنامه های تلویزیون را نگاه می کنم.

وی درباره سریال هایی که آنها را پیگیری می کند، اظهار کرد: ابتدا سریال «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی در شبکه سوم را می بینم و بعد سریال «گذر از رنج‌ها» را نگاه می کنم و معتقد هستم که انصافا هر کدام از شات هایی که فریدون حسن پور گرفته است یک تابلو کامل است و از طرف دیگر قصه خوبی هم دارد.

رییس سابق رسانه ملی در ادامه بیان کرد: همچنین مطابق هر شب یک فیلم سینمایی در ساعت ۱۱ شب می بینم و اخیرا که ساعت ۱۰ شب یک سریال کره ای با عنوان «سرنوشت» ساعت ۲۲ از شبکه نمایش به پخش می رسد به معاون سیما پیشنهاد دادم که که به دلیل مورد استقبال بودن هر دو این سریال ها زمان پخش آنها را تغییر دهند و با هم روی آنتن نروند.

وی در واکنش به اینکه آیا به مسئولان صداوسیما مشاوره می دهد، بیان کرد: بله من هر وقت که لازم باشد پیشنهادهای خودم را به آنها مطرح می کنم.

ضرغامی در پایان درباره اینکه حال و هوای تماشای فیلم و سریال ها هم اکنون چه تفاوتی با دوره ریاستش دارد، گفت: حالا دیگر می توانم فیلم و سریال ها را با خیال راحت ببینم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.