سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

درخواست یک فیلمبردار از مدیران «فیلم فجر»

حیف است برخی مشکلات سالن‌های سینما موجب لطمه به زحمات عوامل فنی فیلم‎‌های جشنواره فجر شود

مسعود سلامی

سینماپرس: مسعود سلامی مدیر فیلمبرداری سینما که با یک فیلم در جشنواره فجر حضور دارد گفت: امیدوارم کیفیت نمایش فیلم‌ها در سالن های جشنواره طوری باشد که حاصل کار فیلمبرداران به خوبی دیده شود. واقعاً حیف است اگر مشکلات سالن، منابع نوری و کیفیت پرده به فیلم های جشنواره لطمه بزند.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس از مسئولان برگزار کننده جشنواره فیلم فجر درخواست کرد که سالن های نمایش دهنده را به گونه ای تجهیز کنند که زحمات گروه فیلمبرداران هدر نرود.

وی اظهار داشت: امسال با فیلم سینمایی «آزادی مشروط» ساخته حسین مهکام و تهیه کنندگی مقصود جباری در جشنواره فیلم فجر حضور دارم.

فیلمبردار «سیزده ۵۹» در ادامه افزود: «آزادی مشروط» اولین ساخته بلند حسین مهکام در مقام کارگردان است و من در سه فیلم دیگر که به قلم وی نوشته شده بود در کنارشان بوده ام و خوشحالم که این بار با فیلمی از او درسی و سومین جشنواره حضور دارم.

سلامی یادآور شد: ما یک گروه خوب و همدل بودیم و کارمان را بدون استرس خاصی انجام داده ایم که امیدوارم حاصل کار مورد رضایت مخاطبان باشد.

وی در ادامه به سایر فعالیتهای خود اشاره کرد و افزود:  فیلمبرداری فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور را به اتمام رساندم که این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور ندارد و  دو روز است که فیلمبرداری فیلم سینمایی  «متولد ۶۵» ساخته مجید توکلی به تهیه کنندگی محمد مهدی عسگرپور را نیز به اتمام رسانده ام.

تصوربردار فیلم سینمایی «هیچ» در مورد آثار در نوبت اکران خود نیز گفت: فیلم های سینمایی «ناخواسته» ساخته برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده، «آئینه شمعدون» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی محمد کمالی پور و فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور و تهیه کنندگی سید امیر سید زاده را نیز در نوبت اکران سینماها دارم.

مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «میگرن» در ادامه افزود: پیشنهاد دو کار جدید را دارم که باید با مطالعه بیشتر روی آن ها به جمع بندی برسم اما فیلمنامه مهمترین ملاک برای انتخاب یک فیلم سینمایی است.

وی در ادامه افزود: علاوه بر کار تصویربرداری، قرار بود به همراه سامان سالور تهیه کنندگی فیلمی از محمد حمزه ای را بر عهده داشته باشیم که مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از این اثر حمایت نکرد و ساخت آن  فعلاً منتفی است.

۱۸ فیلم سینمایی در کارنامه تصویربرداری مسعود سلامی به ثبت رسیده است که از جمله می توان به «میگرن»، «نیش زنبور»، «بیست»، «یکی میخواد باهات حرف بزنه» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.