سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

با درون مایه ای مذهبی برای کودکان

مرزبان: «همکلاسی من» نیمه اسفند کلید می خورد

پروانه مرزبان*

سینماپرس: پروانه مرزبان تهیه کننده سینما از کلید خوردن فیلم جدید فرزاد اژدری با نام «همکلاسی من» از ۱۵ اسفند ماه خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: آثاری که تاکنون تهیه کنندگی آن ها را بر عهده داشتم در ژانر دفاع مقدس بود تا اینکه فرزاد اژدری چند ماه پیش، فیلمنامه «همکلاسی من» را به من داد تا مطالعه کنم و در نهایت تهیه کنندگی آن را بر عهده بگیرم.  

تهیه کننده «بزرگمرد کوچک» در ادامه افزود: خوشبختانه فیلمنامه این اثر از درون مایه مذهبی ویژه ای برای کودکان برخوردار است.

مرزبان در مورد زمان ساخت این فیلم گفت: پروانه ساخت این اثر سینمایی به تازگی صادر شده و در حال حاضر مراحل اولیه پیش تولید و جذب سرمایه گذار این فیلم سینمایی را سپری می کنیم تا بتوانیم  این فیلم سینمایی را نیمه اسفند ماه به مدت دو ماه کلید خواهیم زد.  

وی درباره داستان این فیلم گفت: «همکلاسی من» درباره دختر بچه‌ای است که اواسط سال تحصیلی وارد مدرسه می‌شود و رفتار عجیب او مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

مرزبان همچنین در مورد فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» نیز گفت: مراحل فنی این فیلم به طور کامل به اتمام رسیده است و نسخه نهایی را به دفتر جشنواره ارسال کرده ایم و امیدواریم این فیلم که با سرمایه گذاری شخصی ساخته شده ، دیده شود.

وی در پایان این گفتگو بیان داشت: تاکنون در اکران هایی خصوصی که برای گروه های مختلف برگزار کرده ایم خوشبختانه بازخوردهای مثبتی دریافت و همه از این فیلم به عنوان اثری خوب یاد کرده اند.

برپایه این گزارش، داستان فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در سال ۱۳۶۵ اتفاق مي افتد و روايتگر يک خانواده شهيد در جزيره خارک است. در اين فيلم احمد از نيروهاي جمعيت حلال احمر است که شهيد مي شود اما خانواده او فکر مي کنند که هنوز زنده است و دنبال او مي گردند.

عوامل فیلم عبارتند از:

تهیه کننده و مجری طرح: پروانه مرزبان، کارگردانی و تدوین: صادق صادق دقیقی، نویسندگان: عبدالجبار دلدار و پروانه مرزبان، بازنویسی: عبدالجبار دلدار و عباس عمرانی بیدی، مدیرفیلمبرداری: فریدون شیردل،   فیلمبرداران:عباس قاسم نژاد محمد سقر و پیمان عباس زاده، دستیار تهیه و مشاور تولید: مهدی اکبری، صدابردار: مسیح سراج، صدا گذار: آرش قاسمی  موسیقی: بهزاد عبدی، جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، طراح گریم: مهری شیرازی، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا و بهار مومنی، مدیرتولید: پرهام دلدار، مدیرتدارکات: مهدی حیدری و جواد مرتضوی، عکاس: نیوشا دلدار،   تصویربردار پشت صحنه: سحر تاری، فیلمبرداران هوایی: مهدی اکبری و سید حنیف خیرالعمور، دستیار یک و برنامه ریز: منصور میرشکاری، منشی صحنه و دستیار تدوین: حسین خورزوقی، دستیار دو کارگردان: حامد بیسادی.

 بازیگران عبارتند از: مهدی فقیه، افسر اسدی، پرهام دلدار، ونوس حسن کانلی، بهرام ابراهیمی، حسین قفلی، جواد فولادی، سینوهه دانشمند، حسن علیرضایی و...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.