سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳

جابجایی عجیب؛ ایل بیگی مدیراداره نظارت شد

حبیب ایل بیگی در ششمین جشنواره‌ نماز و نيايش به روايت دوربين

بانی فیلم : حبیب ایل بیگی جایگزین محمد احسانی در سازمان سینمایی شد.

به گزارش بانی فیلم، در حالیکه طی هفته های گذشته نام افراد با سابقه ای چون محمد مهدی طباطبایی نژاد، دکتر حسین کرمی، مهدی فرجی و محمدرضا فرجی به عنوان گزینه های احتمالی در اداره نظارت و ارزشیابی مطرح شده بود، روز گذشته شنیدیم حجت الله ایوبی این پست کلیدی و مهم را  به حبیب ایل بیگی سپرده است.

ایل بیگی که سابقه چندانی در امور مدیریتی سینما ندارد قرار است به عنوان مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد معرفی شود. با این تفاسیر حضور ایل بیگی در انجمن سینمای جوان کوتاه تر از آن چیزی بود که همگان تصور می کردند. مدیریتی که البته در همین مدت کوتاه با انتقاد فیلمسازان جوان روبرو شده بود.
روز گذشته حتی برای انتخاب جایگزین حبیب ایل بیگی در انجمن سینمای جوان جلسه ای با حضور حجت الله ایوبی برگزار شد. جلسه ای که هیات امنای این انجمن از جمله اکبر نبوی، فرشته طائرپور، مهدی کرم پور و جعفر صانعی مقدم در آن حضور داشتند اما گزینه های پیشنهادی برای انتخاب مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوان مورد اتفاق نظر اعضا قرار نگرفت تا در جلسات بعدی تکلیف جایگزین ایل بیگی مشخص شود.

لازم به توضیح است که از سوابق حبیب ایل بیگی می توان به عضویت در روابط عمومی انجمن سینمای جوانان، یکی از اعضای روابط عمومی وزارت ارشاد در دوره احمد مسجد جامعی و محمد حسین صفارهرندی، مسوول روابط عمومی بنیاد فارابی در زمان مدیرت مجید شاه حسینی و سپس روابط عمومی حوزه هنری در دوره محسن مومنی شریف اشاره کرد. تنها سابقه مدیریت اجرایی ایل بیگی طی یک سال نیم گذشته در انجمن سینمای جوانان بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.