چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷

با بهبود پس از عمل جراحی

مصیری: اوایل سال آینده «دنیای آقای حاجی» را می‌سازم

منوچهر مصیری

سینماپرس: منوچهر مصیری کارگردان سینما صبح امروز گفت: شرایط جسمانی ام رو به بهبود است و انشاء الله اوایل سال آینده فیلم سینمایی «دنیای آقای حاجی» را جلوی دوربین خواهم برد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار بود آبان ماه سال جاری فیلم سینمایی با موضوع مشکلات جوانان را جلوی دوربین ببرم که به دلیل عمل جراحی که داشتم ساخت این فیلم به تعویق افتاد.  

کارگردان فیلم سینمایی «دنیا» در ادامه افزود: نام اولیه این فیلم سینمایی «روزگار جوانی، قصه روز پیری» بود که به «دنیای آقای حاجی» تغییر نام داد.

مصیری  توضیح داد: ۶ بار بازنویسی فیلمنامه انجام شد و پروانه ساخت فیلم با نام موقت «دنیای آقای حاجی» صادر شده است اما به دلیل عمل جراحی که داشتم، پزشکان توصیه کرده اند که استرس برایم خطرناک است برای همین این روزها با بهتر شدن شرایط جسمانی ام هنوز روی فیلمنامه کار می کنم تا بتوانم اثر بهتری را جلوی دوربین ببرم.

کارگردان فیلم سینمایی «ازدواج صورتی» در مورد داستان این فیلم توضیح داد: این فیلم یک طنز اجتماعی یا به زبان دیگر طنز موقعیت است و در این فیلمنامه بیشتر به مشکلات جوانان به خصوص دانشجویانی که به دنبال مسکن هستند به زبان طنز خواهم پرداخت.

مصیری در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این کار نیز اظهار داشت: اکثر لوکیشن های فیلم ما در تهران است و حدود ۵ یا ۶ سکانس هم در اصفهان فیلمبرداری خواهد شد؛ در مجموع ۶۵ روز برای فیلمبرداری این فیلم در نظر داریم.

کارگردان فیلم سینمایی «مکافات» در پایان در مورد بازیگران و عوامل  فیلم گفت: هنوز عوامل این فیلم قطعی نشده است اما قرار است در این فیلم از عوامل حرفه ای سینما استفاده کنم.

بنابراین گزارش فیلم سینمایی «ازدواج صورتی»، آخرین ساخته منوچهر مصیری بود که  بهار ۸۴ در سینماها به نمایش درآمد. زنده یاد خسرو شكیبایی، بهرام رادان، فاطمه گودرزی، سعید پیردوست و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برپایه این گزارش، فیلم های سینمایی «ازدواج صورتی»، «دنیا»، «آخرین خون»، «مکافات»، «تشکیلات» و «امشب اشک می ریزیم» در کارنامه کارگردانی منوچهر مصیری به ثبت رسیده است.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.