شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱

به گفته حسن نجم و به دلیل ترافیک اکران

نمایش عمومی «بچگیتو فراموش نکن» به سه ماهه اول سال آینده موکول شد

بچگیتو فراموش نکن

سینماپرس: محمد حسن نجم تهیه کننده سینما صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» به کارگردانی جلال فاطمی در سه ماهه اول سال آینده خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پخش فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» به موسسه راه عرفان به مدیریت مهدی مسافرچی رسیده است و قرار بود مهر ماه سال جاری اکران شود اما ترافیک اکران مانع از نمایش عمومی این فیلم شد.   

نجم در ادامه افزود: قرار است این فیلم در سه ماهه اول سال به نمایش عمومی درآید و در کنار آن باید مشارکت بنیاد سینمایی فارابی نیز مشخص شود.

به گفته این تهیه کننده سینما فیلم جلال فاطمی نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره کودک و نوجوان دو سال قبل حدود ۸ دقیقه کوتاه تر شده است.

بنابراین گزارش، در این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید ‌شده بازیگرانی چون اکبر عبدی، فرهاد آئیش، بهاره رهنما، بهنام تشکر، مجید شهریاری، مهران رنجبر، مهران رجبی، مریم سلطانی، مائده طهماسبی، سیاوش مفیدی، سوسن پرور، ندا میرمهدی، سیامک اشعریون، محمدمهدی احدی، سوگند الهی، مهدی کارگر شهامت، محمدرضا نیلی و  پارسا مشیری، سوگل نصرتی به همراه حامد کیازال (بازیگران خردسال) نقش آفرینی می‌کنند.

داستان این فیلم درباره ارتباط متقابل کودکان و بزرگترها و آرزوهای آنهاست. کودکان می‌خواهند بزرگ شوند و بزرگتر‌ها دلشان می‌خواهد کودک باشند، ولی گاهی آرزوها در صورت تحقق با مشکلاتی همراهند.

جلال فاطمی کارگردان این فیلم، پیش از این فیلم سینمایی «نخودی» را به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور در  ژانر کودک ساخته است.

وی در پایان این گفتگو  در مورد فیلم سینمایی «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی گفت: این فیلم هم اکنون در چند سالن سینما تهران و شهرستان در حال اکران است و قرار است در اوایل سال آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

مهدی هاشمی، بهرام رادان، رویا نونهالی، پیام دهکردی، سیامک صفری، امید روحانی، حسین یاری و پانته آبهرام در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برپایه این گزارش، «تراژدی» داستان مردی است به نام قاسم که برای جبران غرور از دست رفته‌اش تصمیم عجیبی می‌گیرد، حبیب نگرانش، زینت مردد و موسی سرگردان است اما اتفاق عجیبی در پیش است. نام قبلی این فیلم «تراژدی قاسم سبزی کاری» بود. شخصا علاقه دارم که بتوانیم از امکان اکران تابستانی استفاده کنیم، چرا که با توجه به مضمون فیلم می‌توانیم بخش زیادی از مخاطبان را در این فصل جذب کنیم اما از سوی دیگر حضور فیلم در جشنواره کودک می‌تواند باعث کسب جوایزی شود و از این طریق زحمات عوامل فیلم نیز جیران می‌شود که در هر صورت تصمیم‌گیرنده اصلی در این مورد مسولان فارابی هستند.

محمدحسن نجم در سال ۱۳۳۷ در تهران متولد شد. از سال ۱۳۵۶ فعاليت خود را در عرصه فرهنگی شروع كرد و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی با مرحوم علی حاتمی در سريال «هزار دستان» مشغول به فعاليت شد. علاوه بر اين در قسمت دكور فعاليت داشت تا به عنوان همكار در بخش تداركات اداری و مالی همان پروژه اولين همكاری را با ايشان به پايان رساند. همزمان با توليد سريال «هزار دستان» به دليل توقف های طولانی مدت در چند فيلم سينمايی نيز با شادروان علی حاتمی همراه شد كه «حاجی واشنگتن»، «كمال الملك»، «جعفرخان از فرنگ برگشته» از جمله آنهاست. محمدحسن نجم در طول فعاليت خود با هنرمندان بزرگی از كشور به همكاری پرداخت كه حاصل آن فعاليت در فيلم ها و سريال های مختلف تلويزيونی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.