پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

صبح امروز صورت گرفت

حضور مدیران سازمان سینمایی در قطعه هنرمندان در بهشت زهرا(س) و مرقد امام(ره)

ایوبی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س)

سینماپرس: حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی به همراه برخی از مدیران سینمایی کشور با حضور در مرقد امام با بنینگذار کبیر انقلاب تجدید پیمان کرده و با حضور در قطعه هنرمندان یاد و خاطره درگذشتگان جامعه هنری کشور را گرامی داشتند.

به گزارش سینماپرس، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی به همراه برخی دیگر از مدیران سینمایی کشور  با حضور در قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا (س) یاد و خاطره درگذشتگان جامعه هنری کشور را گرامی داشتند.

بنا بر این گزارش، مدیران سینمایی با حضور بر سر قبور هنرمندانی همچون سیف‌الله داد، حمید مهرآرا، ناصر گیتی‌جاه، مجید بهرامی، انوشیروان ارجمند، حمید سمندریان، مرتضی احمدی، عظیم جوانروح، خسرو شکیبایی، باقر صحرارودی، بابک بیات و حسن کسمایی، ضمن قرار دادن شاخه‌های گل فاتحه‌ای قرائت کردند.

در این بازدید حبیب ایل‌بیگی، رمضانعلی حیدری خلیلی، ناصر تقوایی،‌ علیرضا رضاداد و رسول صادقی رئیس سازمان سینمایی را همراهی می‌کردند.

به گزارش فارس، مدیران سینمایی کشور همچنین با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و در آستانه ایام‌الله دهه فجر با آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.