شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵

تولید فیلمی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی

«احمد کاوری» با اثری متفاوت در نوروز ۹۴ به میهمانی مردم می‌آید

احمد کاوری کارگردان سریال دیگری

سینماپرس: کیانوش جعفریان مدیر تولید تله فیلم «زیر یک سقف» گفت: «زیر یک سقف» اثری متفاوت از احمد کاوری است که در نوروز 94 در سیما پخش خواهد شد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «زیر یک سقف» به مشکلات و معضلات مردم جامعه با رویکردی طنز می پردازد و از این رو می تواند ارتباط خوبی را با مخاطبان در ایام نوروز ۱۳۹۴ برقرار نماید.

وی توضیح داد: تولیدات آثار مناسبتی همیشه می بایست از نظر محتوایی و ساختار با آن مناسبت همخوانی داشته باشند. از آنجا که نوروز ایام شاد و مفرحی است و خانواده ها با فراغ خاطر بیشتری می توانند در کنار هم فیلم و سریال های مورد نظرشان را تماشا کنند می بایست آثاری دلنشین برای آن ها در نظر گرفت که بتواند مورد نظر جمیع آن ها قرار بگیرد.

مدیر تولید «زیر یک سقف» ادامه داد: اين تله فيلم روايت تازه ای از زندگي شهری امروز دارد و با محوريت تفاهم و گذشت در خانواده و اجتماع توليد می شود. در واقع «زير يک سقف» با محوريت سبک زندگی ايرانی اسلامی و در آن اهميت تفاهم و گذشت برای برقراری آرامش در زندگی شخصی و اجتماعی به تصوير کشيده می شود که می تواند برای خانواده های ایرانی که امروزه با هجوم ماهواره ها و رسانه های غربی مواجه شده اند فرهنگ والای ایرانی اسلامی را یادآوری کند و  مقابله ای با جنگ نرم دشمنان باشد.

وی تاکید کرد:  ساختار و محتوای این فیلم با سایر آثار احمد کاوری متفاوت است. وی پیش از این فیلم های «نفوذی» و «خود زنی» را با دیدگاهی سیاسی ساخته بود که «زیر یک سقف» در ژانر دیگری قرار دارد و از همین رو مخاطبان می توانند احمد کاوری را در یک سبک و سیاق متفاوت مورد ارزیابی قرار دهند.

جعفریان در ادامه این گفتگو اظهار داشت: تا پایان هفته آینده فیلمبرداری «زیر یک سقف» به پایان خواهد رسید و بلافاصله ما وارد انجام مراحل فنی فیلم خواهیم شد تا برای پخش فیلم در ایام نوروز به مشکل خاصی برخورد نکنیم. تاکنون بیش از ۴۰ درصد فیلمبرداری این اثر به پایان رسیده است و تصویربرداری ما در لوکیشن های غرب تهران تمام شده و از این به بعد وارد فاز لوکیشن های خیابانی و خارجی شده ایم.

این مدیر تولید سپس از محمد حاتمی، شهره لرستانی، خشایار راد و پوراندخت مهیمن به عنوان بازیگران اصلی این تله فیلم نام برد و گفت: مهران جهان‌دار به خاطر مشکلی که برای صاحب خانه‌اش پیش می‌آید، مجبور می‌شود که در شب عید، منزل اجاره‌ای خود را عوض کند. وی در خانه جدید در موقعیتی قرار می‌گیرد که ناچار می‌گردد، تا مدتی با خانواده فتاحی در زیر یک سقف زندگی کنند و این مسئله باعث ایجاد مشکلاتی میان آن ها می شود.

گفتنی است؛ عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: انوش جعفریان، کارگردان، احمد کاوری، نویسنده، مونا انوری‌زاده، مجری طرح و مدیر تولید، کیانوش جعفریان، مدیر تصویربرداری، رضا طاهر آذر، مدیرصدا برداری سیامک نیازی، طراح گریم حامد علی بخشی،  طراح صحنه و لباس شقایق الله وردی، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز محبوبه نظری، دستیار تولید علیرضا روانگرد، مدیر تدارکات حسین ساغری، آرمین خالقی، دستیاران کارگردان مهشاد صابری، منشی صحنه سمیه شهرابی، عکاس شراره عسکری‌فر و مشاور رسانه‌ای نگار حسینی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.