جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

اطلاعات جدید از جدیدترین فیلم وودی آلن

وودی آلن*

مهر: کمپانی سونی پیکچرز کلاسیکز با اعلام خرید حقوق پخش فیلم جدید وودی آلن اطلاعات جدیدی از این فیلم را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در حالی که پیش از این اطلاعاتی پراکنده از جدیدترین فیلم وودی آلن منتشر شده بود، اکنون روشن شده که این فیلم با عنوان «مرد غیرمنطقی» که فیلمبرداری آن تابستان انجام شد با حضور جیمی بلکلی، خواکین فونیکس، پارکر پوسی و اما استون ساخته شده است. این فیلم در رودآیلند ساخته شد و شخصیت‌های دانشگاهی و دانشجو شخصیت‌های اصلی آن هستند. با این حال هنوز درباره داستان آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

این هشتمین همکاری مشترک وودی آلن و کمپانی سونی کلاسیکز است.

آلن با صدور بیانیه‌ای گفت: سونی کلاسیکز و من با هم رابطه کاری خوبی داریم و من روش خیلی ویژه و کلاس بالایی را که آنها برای تهیه فیلم‌های من به کار می‌گیرند، دوست دارم و امیدوارم فیلم‌های من هم انتظار آنها را برآورده کند.

هر چند این کمپانی هنوز زمان اکران این فیلم را اعلام نکرده اما حقوق توزیع هفت فیلم قبلی آلن در آمریکا نیز در اختیار همین کمپانی بود.

این کمپانی در این باره گفت: «مرد غیرمنطقی» فیلم جدید وودی آلن جدیدترین هدیه سالانه او برای دوست داران سینماست، فیلمی تر و تازه و مثل همیشه برنده.

آلن فیلمبرداری این فیلم را در ماه جولای آغاز و آن را فیلمی با داستانی معاصر توصیف کرده بود. او با این فیلم دوباره به آمریکا بازگشت و پس از ساخت چند فیلم در اروپا دوباره آمریکا را برای ساخت فیلم انتخاب کرد.

آلن که معمولا با بازیگرانی که در فیلم‌های پیش با آنها کار کرده کار می کند، در این فیلم برای اولین بار با خواکین فونیکس همکاری کرد، در حالی که با استون در چند فیلم اخیرش کار کرده بود.

«جادو در ماهتاب» فیلم قبلی آلن با بازی کالین فرت و اما استون نیز از سوی سونی کالسیکز در ماه جولای اکران شد و فروشی ۳۲.۲ میلیون دلاری را در سراسر جهان ثبت کرد. این فیلم در جنوب فرانسه ساخته شده بود.

فیلم قبل تر این کارگردان پر کار «یاسمین غمگین» بود که برای کیت بلانشت بازیگر زن نقش اولش هم جایزه اسکار را همراه آورد و هم گلدن گلوب را نصیب او کرد.

«پاریس منهتن» و «تقدیم به رم با عشق» دو فیلم آلن در سال ۲۰۱۲ بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.