جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶

طرح جهانگیر الماسی برای تاریخ انقلاب/ تلویزیون استراتژیک عمل کند

جهانگیر الماسی در جلسه رئیس سازمان سینمایی با صنوف سینما

مهر: جهانگیر الماسی از ارایه طرح های خود به تلویزیون درباره قصاص و تاریخ انقلاب در زمان ضرغامی گفت و اینکه امیدوار است بتواند آنها را به نتیجه برساند.

جهانگیر الماسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح هایی که در زمان ریاست عزت الله ضرغامی بر سازمان صداوسیما برای ساخت ارایه کرده است، گفت: من در دوره ضرغامی چند طرح تلویزیونی ارایه کردم اما پاسخی برای ساخت دریافت نکردم.

وی ادامه داد: این طرح ها موضوعاتی استراتژیک بودند، یه طور مثال یکی از آنها با عنوان «یک خوشه سبز بی دانه» درباره قصاص بود و بحث حقوقی این مساله را مطرح می کرد. همچنین طرح دیگری برای یک سریال داشتم که درباره تاریخ انقلاب بود. من در زمان انقلاب در سال 57 افسر وظیفه بودم و در جریان چگونگی انقلاب بودم و می خواستم در این اثر دلایل انقلاب و گرایش دانشجویان به انقلاب را به تصویر بکشم. 

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره ساخت و پیگیری طرح های خود در مدیریت جدید و امیدواری برای به نتیجه رساندن آنها بیان کرد: مدیریت عالی و مدیران شبکه ها عوض شده اند اما نمی دانم که آیا مقام های تصمیم گیرنده نیز تغییر کرده اند یا خیر. من آقایان پورمحمدی و سرافراز را می شناسم و می دانم که نگاهی  عملگرا دارند و بسیار هم پر انرژی هستند.

اهمیت تلویزیون در کشور ما به مراتب از سینما بیشتر است

الماسی در ادامه سخنان خود درباره اهمیت برنامه های تلویزیونی عنوان کرد: اهمیت تلویزیون در کشور ما به مراتب از سینما بیشتر است و 99 درصد مردم مخاطبان آن هستند.

بازیگر فیلم های سینمایی «دیگه چه خبر؟» و «کمیته مجازات» اضافه کرد: آثاری که از تلویزیون به پخش می رسند باید هوشمندانه باشند چراکه کشور ما در مرکز تلاطم های سیاسی قرار دارد و موقعیت ما در منطقه موقعیت استراتژیکی است و ما هم باید برای همه برنامه های خود در تلویزیون استراتژی و برنامه داشته باشیم.

بازیگر فیلم سینمایی «افسانه آه» در پایان با تاکید بر دقت تلویزیون در مسایل تبلیغات سیاسی گفت: من بارها دیده ام که تلویزیون در مناسبت ها و برنامه های مختلف شعار مرگ بر آمریکا را نمایش داده است و بعد از آن یک فیلم آمریکایی به پخش رسیده است که باید به این موارد دقت کرد چون این پخش بی موقع تمام ذهنیت را عوض می کند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.