شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

رضا یزدانی و روایتی از «سلول شخصی»!

رضا یزدانی در نشست تئاتر کمی بالاتر به کارگردانی آروند دشت آرای

مهر: تهیه کننده و مدیر برنامه های رضا یزدانی اعلام کرد که این خواننده پاپ در جشنواره بین المللی موسیقی فجر در شیراز و یک شهر دیگر کنسرت خود را برگزار می کند.

علی اوجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر در پاسخ به اینکه چرا رضا یزدانی در جشنواره بین المللی موسیقی فجر حضوری ندارد، توضیح داد: درست است که رضا یزدانی در جدول جشنواره بین المللی موسیقی فجر کنسرتی در تهران ندارد اما طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم او در قالب برگزاری جشنواره موسیقی فجر در شهر شیراز و یک شهر دیگر کنسرت هایی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: درست است که این خواننده در تهران کنسرتی را برگزار نمی کند اما این به دلیل ماجرای خاصی نیست چرا که بسیاری از خوانندگان پاپ هستند که در برخی از موارد و طی یک مدت خاص به جای تهران در شهرستان‌ها نیز کنسرت می دهند این بار هم ما تصمیم گرفتیم اگر قرار است در جشنواره امسال موسیقی فجر حضور داشته باشیم بهتر این است که در قالب جشنواره و در دو شهر میزبان طرفداران باشیم.

این تهیه کننده در پایان گفت: به طور حتم در کنسرت های شهرستان رضا یزدانی در چارچوب جشنواره بخش هایی از آلبوم «سلول شخصی» و تعدادی از آثار منتخب این خواننده در آلبوم های قبلی اجرا می شود و ما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که به بهترین شکل ممکن میزبان تماشاگران و علاقه مندان موسیقی باشیم.

رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ به تازگی تازه‌ترین آلبوم موسیقی خود با عنوان «سلول شخصی» را منتشر کرده است. در این مجموعه موسیقایی که به تهیه کنندگی علی اوجی در قالب دو آلبوم در بازار موسیقی شده، اندیشه فولادوند به عنوان ترانه سرای یکی از آلبوم ها و رضا یزدانی به عنوان ترانه سرای آلبوم دیگر حضور دارند ضمن اینکه میلاد عدل، محمد خرمی نژاد، بهروز پایگان و شهروز بزدوده تنطیم کنندگان این مجموعه معرفی شده اند.

شهر دل، پرنده بی پرنده، هیس، ساعت 25 شب، ساعت فراموشی، خاطرات مبهم و ساعتا خوابن آثاری هستند که تا کنون از این خواننده در بازار موسیقی منتشر شده است. این خواننده طی ماه‌های گذشته نیز غیر از تدارک تهیه و تولید این آلبوم موسیقایی چند قطعه ملی میهنی را نیز در بازار موسیقی منتشر کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.