یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۲

کاوه سجادی حسینی در گفتگو با ما:

«بوفالو» در فیلمبرداری جزو آخرین آثار کار با نگاتیو است/ اهالی رسانه فیلم را دوست خواهند داشت

فیلم سینمایی بوفالو

سینماپرس: کاوه سجادی حسینی کارگردان فیلم سینمایی«بوفالو» صبح امروز در مورد حس و حال خود از نمایش فیلمش در روز اول جشنواره فیلم فجر در برج میلاد گفت: هم خوشحال و هم مضطرب هستم اما فضای فیلم به گونه ای است که منتقدان و اهالی رسانه آن را دوست خواهند داشت.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «بوفالو» نه متعلق به سینمای بدنه است و در عین حال نه خیلی آسان و راحت تولید شد. 

این کارگردان سینما در ادامه به ویژگی های اثر خود اشاره کرد و افزود: در این فیلم شاهد تصاویر زیبا از علیرضا برازنده هستیم و به نوعی آخرین دوران نگاتیو در آن طی شده است؛ طی کردن هین فضا به آدم حس و حال خوبی می دهد و امیدوارم بتواتنم بار دیگر به این نحوه فیلم بسازم.

سجادی حسینی در ادامه بیان داشت: ساخت این کار در فضای برفی با سختی هایی همراه بود اما در کل فضای اثر برایم تجربه مطلوبی بود و با دوستان تعامل خوبی داشتم که امیدوارم منجر به همکاری های خوب برای کارهای آتی شود.

سجادی حسینی در مورد ایده این فیلم گفت: سال ۸۹ ایده اولیه فیلمنامه به ذهنم خطور کرد. از یک خانه سوخته شخصیت‌ها در ذهنم جان پیدا کرد و شروع به نوشتن قصه کردم. در این راستا اولین چیزی که برای ساخت این فیلم به ذهنم رسید، نام فیلم بود و به علت ویژگی‌های تجلی‌یافته «بوفالو» در یکی از شخصیت‌های فیلمنامه این عنوان را انتخاب کرده ام.

این کارگردان سینما، «بوفالو» را فیلمی کاملاً غیرکلیشه‌ای دانست و توضیح داد: اینچنین تجربه فرم روایتی در فیلمنامه کمتر تا به حال در سینمای ایران رخ داده است. در قصه این فیلم از سینمای کلاسیک و قصه‌گو وارد سینمای چند روایتی شده‌ایم و در این میان بازیگوشی ایجاد شده که برای مخاطب بسیار جذاب است.

وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: «بوفالو» فیلمی فضا محور و پر از معماری‌هایی است که تا به حال در سایر آثار سینما کمتر دیده شده است. نکته قابل توجه در فیلمنامه این است که اشیاء هم دارای شخصیت هستند و این قضیه روند قصه را تغییر می‌دهد.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «بوفالو» ابتدا با نام «ضدنور» پروانه ساخت گرفت و در نهایت به «بوفالو» تغییر نام داد. تهیه کنندگی این فیلم را همایون اسعدیان برعهده دارد.

برپایه این گزارش، داستان این فیلم در مورد شکوفه و پيمان زوج جوانی است که مرتکب دزدی شده و به بندر انزلی می روند تا فردی را ملاقات کنند و اموال دزدی را به او برسانند غافل از اينکه طمع شان پرخطر است و در آینده با مشکلاتی رو در رو خواهند شد و پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، هومن سیدی، پانته آ پناهی ها و سیامک ادیب از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به علیرضا برازنده: مدیر فیلمبرداری، مهران ملکوتی: صدابردار، کامیاب امین عشایری: طراح صحنه و لباس، مهرداد میرکیانی: طراح گریم،آرش زاهدی اصل: تدوین، بهرام دهقانی: مشاور تدوین، ژرژ هاشم زاده :مجری طرح و برنامه‌ریز، مجید کریمی: مدیر تولید: امین قوامی:دستیار اول کارگردان، کریم امینی:دستیار دوم کارگردان، آناهید روستا : منشی صحنه، سجاد رحیمی: مدیر تدارکات،   نوید سجادی حسینی: عکاس و بابک اسدی و شهین محمدی: سرمایه گذار، فرهاد اسعدیان : سازنده موسیقی، طراح صحنه و لباس: محمد کشفی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.