یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

به گفته محمد احمدی

فیلم جدید محسن عبدالوهاب هفته آینده کلید می‌خورد

محمد احمدی تهیه کننده و محسن عبدالوهاب کارگردان فیلم لطفا مزاحم نشوید در نشست فیلم

سینماپرس: محمد احمدی تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری سینما صبح امروز از کلید خوردن جدیدترین فیلم محسن عبدالوهاب درهفته آینده و ادامه مراحل فنی«جنجال در عروسی» سخن گفت.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار بود این فیلم سینمایی آذر ماه کلید بخورد که با انتخاب بازیگران اصلی وارد مرحله تمرین و دورخوانی شد و اوایل هفته آینده کلید خواهد خورد.  

تهیه کننده «حریم» در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم توضیح داد:  کل فیلم در تهران و طی ۴۲ جلسه فیلمبرداری می شود.

احمدی به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود: هدایت هاشمی و الهام کردا، سپهر فرزامی و نیکی نصیریان بازیگران در این فیلم به ایفای نقش می پردازند ضمن اینکه به زودی سه بازیگر دیگر به این فیلم اضافه خواهد شد.

 تهیه کننده «دو ساعت بعد مهرآباد» یادآور شد: فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» ۷ پرسوناژ اصلی دارد و با محوریتی اجتماعی، ساخته می شود.

در خلاصه داستان این فیلم، آمده است: زن و شوهری در آستانه میان سالگی برای ادامه مسیر زندگی شان با یکدیگر، دچار مشکل می شوند و...

سایر عوامل اصلی که حضورشان در این فیلم قطعی شده این فیلم عبارتند از:

مجری طرح : محسن قرایی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: مهدی موسوی، جانشین تولید: حسین فیض آبادی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: امید جزینی، دستیار دوم کارگردان : جعفر نامنی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، مدیر فیلمبرداری و تهیه کننده: محمد احمدی، کارگردان: محسن عبدالوهاب.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» چهارمین اثر سینمایی محسن عبدالوهاب پس از فیلم های «لطفاً مزاحم نشوید»، «خون بازی» و «گیلانه» است.

تهیه کننده «آزمایشگاه» در ادامه در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» ساخته سید رضا خطیبی سرابی نیز گفت: مراحل فنی این فیلم سه بعدی که محصول مشترک ایران و فرانسه است در حال انجام است.

وی بیان داشت: پگاه احمدی (مونتاژ) و علیرضا علویان (صداگذاری) این فیلم را به اتمام رسانده اند ضمن اینکه این روزها مراحل جلوه های ویژه بصری این اثر سینمایی توسط علی تصدیقی در فرانسه انجام خواهد شد.

محمد احمدی در پایان این گفتگو اظهار داشت: برای ساخت این فیلم از موسیقی متن استفاده نمی شود و قرار است در جشنواره کودک و نوجوان سال آینده رونمایی شود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» آمده است: در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی دهند و به کلبه ای در انتهای باغ تبعید می کنند. بچه ها متوجه می شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، لذا تصمیم می گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.

بازیگران این فیلم عبارتند از: علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست،   مرتضی ضرابی، محمد رضا بحری، مهدی قانع، صاحب حائری زاده، علیرضا حائری زاده ، سعید خبیری و با حضور نوجوانان : محمد جواد رسایی، امیر حسین محرابی، کورش فلاح، فرزاد دهقان، علیرضا روئین تن، عارفه و عرفانه محمودی، محمد هادئی، علی کاظمی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.