شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

همکاری‌«ابراهیم حاتمی کیا»با«سردار قاسم سلیمانی» در سریال صدام

ابراهیم حاتمی کیا در اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

جام جم: فعالیت تازه کارگردان پرخبر یک سال گذشته، سریالی تلویزیونی است.

به گزارش جام جم،ابراهیم حاتمی کیا اخبار دیگری در راه دارد که باز هم او را به صدر مسند خبرهای سینمایی می‌نشاند. او در تازه‌ترین تجربه‌اش، در سریالی به نام «صدام» همکاری‌هایی با سردار قاسم سلیمانی خواهد داشت. سریال «صدام» که به زندگی و فعالیت‌های سیاسی دیکتاتور ساقط ‌شده رژیم بعث عراق، صدام حسین، می‌پردازد، توسط شبکه «افق» سیما تولید خواهد شد. بنا به اطلاعات ارائه شده در «کیهان» این سریال هم‌اکنون در مرحله بازنویسی فیلم‌نامه قرار دارد و به وسیله سیروس مقدم کارگردانی می‌شود. از نکات قابل توجه درباره این سریال همکاری برخی از شخصیت‌های سیاسی، نظامی و هنری است.

از جمله شخصیت‌هایی که بر روند تولید این سریال نظارت دارند می‌توان به سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابراهیم حاتمی‌کیا اشاره کرد. این سریال را تیم سازنده سری سریال‌های «پایتخت» خواهند ساخت. تهیه‌کننده این اثر الهام غفوری است و همسرش، سیروس مقدم نیز آن را کارگردانی خواهد کرد. الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «صدام» در این‌باره گفته بود: «نگارش سریال صدام توسط موسسه فرهنگی هنری اوج و توسط علیرضا نادری صورت گرفته است». او در این گفت‌و‌گو اشاره کرده بود: «دو سال پیش قرار بود این سریال توسط سیروس مقدم کارگردانی شود که هنوز تکلیف ما از سوی این موسسه مشخص نشده است.»
اما گویا حالا تکلیف روشن شده و سریال به زودی کلید خواهد خورد. غفوری همچنین گفته بود: «فیلم‌نامه کار فقط به نگارش درآمده است ولی اینکه چه زمان کار را شروع می‌کنیم، معلوم نشده است. به محض فراهم شدن شرایط این سریال برای یکی از شبکه‌های سیما ساخته می‌شود.» حضور ابراهیم حاتمی‌کیا در چنین پروژه‌ای با توجه به سوابق فیلم‌سازی‌اش در حوزه دفاع مقدس و همچنین تیم تحقیقاتی همیشه فعال او عجیب نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.