دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

تدارک یک تهیه کننده سینما برای ساخت فیلمی در ژانر دفاع مقدس

حسن دادخواه

سینماپرس: حسن دادخواه تهیه کننده سینما که صبح امروز در مرکز همایش های برج میلا به سر می برد گفت: سال ۹۴ یک فیلم دفاع مقدسی و دو فیلم در ژانر های مختلف سینمایی خواهم ساخت.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: بعد از اینکه همکاری‌ام را با پروژه «سلام بمبئی» قطع کردم، به کار تازه ای مشغول نشدم و این روزها چند فیلمنامه خوب در دست دارم که اگر خدا کمک کند سال آینده سه فیلم در ژانر های مختلف خواهم ساخت.  

این تهیه کننده سینما توضیح داد: نباید فراموش کرد که برای یک تهیه‌کننده یا سرمایه گذار بخش خصوصی، سینمای بدنه اهمیت زیادی دارد و نمی توان در این حوزه به بازگشت سرمایه فکر نکرد، چون در این صورت دیگر پولی برای ساخت فیلم بعدی نداریم. من هم برای شروع کارهای جدید به چنین مواردی توجه می کنم.

وی در ادامه یادآور شد: البته در کنار همه آن احتیاط هایی که برای گیشه پسند بودن فیلم سینمایی به خرج می دهیم، دوست دارم گاهی هم فراتر از این دغدغه ها، به مسائل دیگری نیز  بی اندیشم، مثلا فعالیت در سینمای دفاع مقدس که جزو اعتقادت و دغدغه های اصلی ام به شمار می رود.

حسن دادخواه در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: اتفاقا فیلمنامه خوبی در این زمینه به دستم رسیده و به امید خدا سال آینده آن را کلید می زنیم. اساسا نمی توان از فیلم های این چنینی توقع فروش های خیلی بالا را داشت، اما من تلاش می کنم هم جنبه ارزشی اثر حفظ شود و هم مخاطب محوری در آن حفظ شود.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «جیب بر خیابان جنوبی» به کارگردانی سیاوش اسعدی و تهیه کنندگی حسن دادخواه برای جشن حافظ در ۶ بخش نامزد شده که از این بابت در زمره رکوردداران این جشن سینمایی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.