دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹

اختصاصی سینماپرس

«سپیدان» پروانه ساخت گرفت/ مددکار: «آرش سجادی حسینی» فیلم را اوایل سال آینده در ژانر پلیسی می‌سازد

مهدی مددکار تهیه کننده و مدیر تولید

سینماپرس: مهدی مددکار مدیر تولید و تهیه کننده سینما که صبح امروز در کاخ جشنواره حضور داشت از کلید خوردن فیلم سینمایی «سپیدان» در اوایل سال آینده توسط آرش سجادی حسینی خبر داد و در مورد دیگر اثرش گفت: فیلم «پنج عصر» در صورت مشارکت فارابی اوایل سال آینده توسط ابراهیم فروزش ساخته خواهد شد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «سپیدان» صبح امروز صادر شد.  

مددکار ادامه داد: نویسندگی فیلمنامه این اثر بر عهده علی گلبهاران است و کارگردانی این فیلم را آرش سجادی حسینی بر عهده دارد.

به گفته این تهیه کننده سینما، «سپیدان» یک فیلم پلیسی و اکشن است که تلاش داریم با ساختار و شرایط روز جهان آن را بسازیم در همین راستا فیلمنامه در حال بازنویسی نهایی است.

مددکار توضیح داد: بخشی از این فیلم در اروپا فیلمبرداری خواهد شد و قرار است از بازیگران مطرح سینمای ایران و اروپا در این فیلم استفاده کنیم.

وی در مورد سایر فعالیتهای خود گفت: فیلم سینمایی «پنج عصر» به کارگردانی ابراهیم فروزش سه سال پیش پروانه ساخت دریافت کرده است و در صورت مشارکت بنیاد سینمایی فارابی اوایل سال آینده آن را  جلوی دوربین خواهیم برد.

مددکار به لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این اثر اشاره کرد و افزود:  فیلم در اصفهان طی ۵۲ جلسه فیلمبرداری در نظر داریم و  اگر مشکلی به وجود نیاید این فیلم را برای جشنواره کودک و نوجوان سال آینده آماده خواهیم کرد.

وی گفت: این فیلم که در ژانر کودک و نوجوان است، داستان چند بچه  است که می‌خواهند به پدربزرگ خود کمک کنند و درگیر ماجراهایی می‌شوند.

این تهیه‌کننده در پایان این گفتگو یاد آور شد: این فیلم جنبه گردشگری و معرفی مکان تاریخی اصفهان هم دارد. تمام لوکیشن‌ها در این شهر است و بازیگران نیز از میان هنرمندان این شهر انتخاب خواهند شد.

مهدی مددکار امسال به عنوان مدیر تولید با  دو فیلم سینمایی «مبارک» و «شرفناز» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.  

نظرات

  • ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۹:۱۰
    1 0
    الهی بمیری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.