سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹

گپی با فعالان پشت دوربین در برج میلاد

ایمانی: تدوین فیلم جدید مهدی مظلومی هفته آینده همزمان با فیلمبرداری به اتمام می‌رسد

کاوه ایمانی

سینماپرس: کاوه ایمانی تدوینگر سینما که مهمان سی و سومین جشنواره فیلم فجر بود از اتمام تدوین فیلم جدید مهدی مظلومی با نام «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» همزمان با اتمام فیلمبرداری در اوایل هفته آینده خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: این روزها مشغول مراحل پایانی تدوین فیلم جدید مهدی مظلومی هممان با هفته آخر فیلمبرداری این اثر سینمایی هستم.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی جدید مهدی مظلومی با نام قبلی «ماموريت تهران» داستان چند مامور است که برای جاسوسی و خرابکاری وارد ايران می‌شوند و با اتفاقاتی روبرو می‌شوند.

برپایه این گزارش، امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، مجید صالحی، برزو ارجمند، سحر قریشی و حمید لولایی بازیگران اصلی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» هستند 

وی گفت: به تازگی تدوین دو فیلم سینمایی «سلام پدر بزرگ» به کارگردانی مجید قاری زاده و «ژوان» به کارگردانی حسن نجفی را به اتمام رسانده ام.

تدوینگر «توفیق اجباری» در ادامه افزود: امسال با فیلم سینمایی «فرار قلعه رودخان» به کارگردانی غلامرضا رمضانی  در جنواره حضور دارم.

وی در ادامه افزود: همچنین فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاده» به کارگردانی محمد حسین لطیفی را آماده نمایش دارم.

کاوه ایمانی در پایان این گفتگو یادآور شد: می توانم بگویم این فیلم اثری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار محمد حسین لطیفی شده است.

برپایه این گزارش، الناز شاکردوست، مجید یاسر، لیدا عباسی، علی طباطبایی، امیرعلی کاظمی، نیلوفر وهاب زادگان، نصرت میرعظیمی، فرهاد قائمیان و هنرمندان خردسال آیدا امیری و سامان امیری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بنابراین گزارش، کاوه ایمانی تاکنون ۳۰ فیلم سینمایی تدوین کرده است که از جمله آن ها می توان به «توفیق اجباری»، «رفیق بد»، «گشت ارشاد»، «شبکه»، «کما» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.