چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲

همراه با کارگردانان در کاخ جشنواره

«عشق پشت در»؛ جدیدترین فیلم سینمایی قدرت الله صلح میرزایی اوایل سال آینده کلید می‌خورد

قدرت اله صلح میرزایی کارگردان در نشست سریال « دختری به نام آهو»

سینماپرس: قدرت الله صلح میرزایی کارگردان سینما که صبح امروز در کاخ جشنوار در برج میلاد از اتمام مراحل نگارش فیلم جدیدش با نام «عشق پشت در» است خبر داد و گفت: تا هفته آینده برای ساخت این فیلم درخواست پروانه ساخت می دهم و اوایل سال آینده آن را جلوی دوربین خواهم برد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: نگارش فیلمنامه این اثر را خودم به همراه ابوالفضل آهنچیان شش ماه پیش قبل از ساخت سریال «رخصت» انجام داده ایم.  

کارگردان فیلم سینمایی  «شاخه گلی برای عروس» در ادامه یادآور شد: دوست دارم که این فیلم علاوه بر احترام به مخاطب گیشه خوبی هم برخوردار شود.

قدرت الله صلح میرزایی در پایان این گفتگو به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: داستان فیلم در رابطه با فردی به نام هدایت است که در زمان وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی از کشور مهاجرت کرده و حالا پس از گذشت ۳۶ سال از انقلاب به خیال این که شریک تجاریش آن زمان شهید شده است به کشور باز میگردد اما هدایت پس از بازگشت متوجه میشود که شریکش زنده است و ...

برپایه این این گزارش، فیلم سینمایی «عشق پشت در» چهاردهمین فیلم سینمایی قدرت الله صلح میرزایی به شمار می رود، آخرین ساخته این کارگردان «یک جیب پر از پول» با بازی جواد رضویان و اناهیتا همتی بود که ۵ سال قبل به اکران عمومی درآمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.