چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

گپی با هنرمندان در برج میلاد

محسن کیایی؛ در انتظار جذب سرمایه برای ساخت سریال فوتبالی «مارادونا رو ول کن منو بگیر»

محسن کیایی ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون که امسال با فیلم سینمایی «عصر یخبندان» به کارگردانی برادرش مصطفی کیایی درجشنواره حضور دارد و مشغول بازی در سریال نوروزی «سر به راه» نیز است سریالی با هدف اتفاقات پشت پرده فوتبال نوشته است و منتظر جذب سرمایه است تا ساخت این سریال را آغاز کند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت‌های جدید خود اظهار داشت: یک سریال ۱۵ قسمتی به نام «مارادونا رو ول کن منو بگیر» را برای شبکه پنج نوشته ام و منتظر جذب سرمایه هستیم تا بتوانیم این سریال را آغاز کنیم.

وی در ادامه در مورد موضوع این سریال نیز اظهار داشت: این سریال به اتفاقات پشت پرده فوتبال می‌پردازد و ما کمتر زمین چمن را در این کار مشاهده می‌کنیم، دو جوان از شهرستان وارد گرداب فوتبال می‌شوند و اتفاقات خیلی بدی برایشان رخ می‌دهد.

کیایی در ادامه افزود: هدف از ساخت این سریال نشان دادن معضلات و حواشی پیرامون و پشت پرده فوتبال است.

وی در مورد کارگردانی این سریال نیز گفت: هنوز کارگردان کار مشخص نیست اما خودم بیشتر دغدغه نوشتن و بازیگری دارم.

 کیایی در مورد فعالیتهای جدیدش گفت: این روزها برای عید نوروز مجموعه ای در حال تصویربرداری داریم به نام «سر به راه» که سعید سلطانی کارگردان و ایرج محمدی تهیه‌کنندگی آن  را برعهده دارند.

وی در پایان این گفتوگو یادآور شد: مسعود کرامتی، شهین تسلیمی، افسانه چهره‌آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ امیرفضلی، سیاوش خیرابی و الناز حبیبی هم دوستان همبازی من هستند.

کیایی در ادامه افزود: من امسال سر تصویربرداری سریال «پرده‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی بودم و هشت ماه از سال را صرف بازی در این مجموعه در نقش براتعلی کردم، بنابراین تنها یک فیلم سینمایی بازی کردم اما آن را خیلی دوست دارم و منتظر بازخوردهای منتقدان و مردم هستم.

  «محسن کیایی» متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی بازی در سینما را با فیلم «بعد از ظهر سگی سگی» و در تلویزیون با سریال «راه در رو» آغاز کرد. وی همچنین در فیلم سینمایی «ضد گلوله» و «مهمان ویژه» به ایفای نقش پرداخته و نویسنده سریال «مهمان ویژه» به کارگردانی جواد رضویان را برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.