سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰

حسن زاهدی به سینماپرس خبر داد

آغاز تولید فیلم جدید «شهره لرستانی» در اسفند ماه

شهره لرستانی

سینماپرس: حسن زاهدی صدابردار پیشکسوت سینما که عصر امروز مهمان جشنواره بود گفت: امسال با دو فیلم «مزار شریف» و «ایران برگر» در جشنواره حضور دارم و قرار است اسفند ماه فیلم جدید شهره لرستانی را صدابرداری کنم.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: این دو فیلم در دو ژانر مختلف قرار می گیرند اما هر دوی آن ها از لحاظ پروداکشن در سینمای ایران کارهای بسیار سنگینی محسوب شده و برای صدابرداری نیاز به ظرافت های خاصی داشتند.

صدابردار فیلم سینمایی «درباره الی» در ادامه افزود: «مزار شریف» به دلیل هماهنگی عوامل کار آسانی بود که به نظر من بهترین کار علیرضا زرین دست به شمار می رود.

زاهدی در ادامه در مورد «ایران برگر» نیز گفت: برای اولین بار در سینمای ایران فیلمنامه ای نوشته شده که بیش از ۱۸۰ صفحه دیالوگ را پس از ۴۵ سال سابقه کار خواندم و کار سختی بود اما خوشحالم که فیلم خنده بر لبان مخاطبان می نشاند و دو روز پیش که فیلم را در سینما فرهنگ با مردم فیلم را تماشا کردم و وقتی که مردم می خندیدند خستگی از تنم خارج شد.

وی در پایان این گفتگو به سایر فعالیتهای خود اشاره کرد و افزود: این روزها مشغول کار روی فیلم سینمایی «گینس» به کارگردانی محسن طنابنده هستم که تا ده روز دیگر فیلمبرداری تمام می شود و  قرار است اسفند ماه  صدابرداری فیلم جدید شهره لرستانی را انجام دهم.

برپایه این گزارش، حسن زاهدی طی سال های حضورش در سینمای ایران صدابرداری ده ها فیلم مطرح از جمله: «مادر»، «خانه دوست کجاست»، «باشو غریبه کوچک»، «رقص در غبار»، «شهر زیبا»، «پسران آجری»، «استرداد» و... را بر عهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.