شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱

گپی کوتاه با کارگردان«خانه ای کنار ابرها»

فیلم سینمایی«دلبری» به مونتاژ و صداگذاری رسید

سیدجلال دهقانی اشکذری

سینماپرس: سید جلال دهقانی اشکذری کارگردان سینما که عصر امروز در برج میلاد به سر می برد از اتمام فیلمبرداری «دلبری » خبر داد و گفت: این فیلم مراحل فنی خود را سپری می کند.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلمبرداری این اثر سینمایی اوایل بهمن ماه پس از سی جلسه فیلمبرداری در لوکیشن خیابان جردن به اتمام رسید. 

کارگردان سریال «حانیه» در ادامه افزود: همزمان با روزهای پایانی فیلمبرداری، حمید قربانی مشغول مونتاژ این فیلم سینمایی است و قرار است بعد از  اتمام جشنواره فیلم فجر علیرضا علویان صداگذاری این اثر سینمایی را انجام دهد.

اشکذری در ادامه یادآور شد: همچنین اوایل سال آینده فرید سعادت مند ساخت موسیقی این اثر سینمایی را انجام دهد تا با اتمام مراحل فنی بتوانیم این فیلم را در جشنواره فیلم فجر سال آینده رونمایی کنیم.

برپایه این گزارش، قصه دومین ساخته بلند جدید دهقانی اشکذری درباره زنی به نام «طوبی» است که در شب مراسم عروسی خواهر زاده اش اتفاقاتی برایش رخ می دهد ...

این فیلم که ملودرام اجتماعی است، دو شخصیت اصلی مردن و زن دارد که شخصیت زن را هنگامه قاضیانی و شخصیت مرد را  عباس غزالی برعهده دارند همچنین محمد رضا شیر خانلو نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

مدیریت فیلمبرداری این فیلم برعهده فرشاد بشیری زاده است و تهیه کنندگی دومین اثر دهقانی اشکذری را سید محمود رضوی برعهده دارد.

فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» اولین ساخته بلند دهقانی اکذری به تهیه کنندگی روح الله برادری و با بازی حامد کمیلی و هدایت هاشمی هم اکنون روی پرده سینماها است و سریال «حانیه» دیگر ساخته این کارگردان هم اکنون از شبکه اول سیما در حال پخش است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.