یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳

حسین تبریزی به سینماپرس خبر داد

سکانس های باقی مانده فیلم «مدعی» اوایل سال ۹۴ کلید خواهد خورد

حسین تبریزی کارگردان  در پشت صحنه سریال «بوی باران»

سینماپرس: حسین تبریزی کارگردان سینما که عصر امروز جزو مهمانان کاخ جشنواره بود از ادامه فیلمبرداری بخش‌های پایانی فیلم سینمایی «مدعی» در اوایل سال ۹۴ خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: تا به امروز حدود ۷۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «مدعی» انجام شده است و برای کلید زدن ۱۲  جلسه پایانی آن منتظر فصل مناسب و هماهنگی برای حضور چند بازیگران جدید هستیم.  

کارگردان سریال «کیفر» در ادامه بیان داشت: بخش های پایانی این فیلم سینمایی  اوایل سال آینده در تهران و شمال کشور جلوی دوربین خواهد رفت.

تبریزی در ادامه بیان داشت: فیلم سینمایی «مدعی» یک تریلر اجتماعی است و قصه آن  درباره انسان و رویارویی اش با اعمال و وجدان است. فضای جدی بر کلیت کار حاکم است و تا امروز همه پلان‌ها را با رضایت خاطر ثبت کرده ام.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: امیدوارم پس از گرفتن ادامه این فیلم  بتوانیم رضایت مخاطبان را در برداشته باشم و در سال آینده بتوانیم از آن در جشنواره فیلم فجر سال ۹۴رونمایی کنیم.

 برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «مدعی» به تهیه‌کنندگی سید مسعود اطیابی است که در آن  پژمان بازغی، نگار فروزنده، تیرداد کیانی، نیلوفر شهیدی و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

حسین تبریزی سالها‌ست در عرصه ساخت فیلم‌های تلویزیونی و سریال‌ فعال بوده است و بیش از ۴۰  سریال ساخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.