سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

مجید قاری زاده به سینماپرس خبر داد:

«سلام پدر بزرگ» به صداگذاری و ساخت موسیقی رسید / احتمال اکران فیلم در نیمه دوم فروردین

فیلم سینمایی«سلام پدر بزرگ»

سینماپرس: مجید قاری زاده کارگردان سینما صبح امروز از اتمام مونتاژ فیلم سینمایی «سلام پدر بزرگ» توسط کاوه ایمانی خبر داد و گفت: به زودی صداگذاری این فیلم توسط علی ابوالصدق و ساخت موسیقی توسط ناصر چشم آذر انجام خواهد شد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: در ابتدا هم بنا نبود این فیلم سینمایی در جشنواره ای شرکت داده شود و نهایتاً با انجام مراحل فنی نسخه نهایی این فیلم ۱۷ اسفند ماه آماده نمایش خواهد شد.  

کارگردان «پیران آجری» در ادامه بیان داشت: قرار است نیمه دوم اسفند ماه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست پروانه نمایش بدهیم و بعد از برگزاری یک اکران خصوصی در اوایل فروردین ماه برای هنرمندان و اصحاب رسانه، احتمالاً این فیلم را در اکران دوم نوروز به نمایش عمومی درآوریم.

این کارگردان سینما به روند تولید این فیلم اشاره کرد و توضیح داد: فیلمبرداری این اثر سینمایی ۱۲ آذر ماه در لوکیشنی در جمشدیه تهران آغاز و پس از ۳۷ جلسه فیلمبرداری در تهران و اصفهان، در اواخر دی ماه به اتمام رسید.

مجید قاری زاده در پایان این گفتگو به به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود: جمشید مشایخی، محمد کاسبی، داریوش اسدزاده، عنایت‌الله بخشی، احمدرضا اسعدی، نوید لایقی‌مقدم، نعیمه نظام‌دوست، بیتا خردمند، غلامرضا صادقی، رامین ناصرنصیر، علی شاملو، بیتا‌ زرگر، شاپور کلهر، اکبر نظری‌پور، ابراهیم تفرشی و رضا رویگری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «سلام پدربزرگ» یک ملودرام با مایه‌های خانوادگی و اجتماعی است که بیش از ۱۲ شخصیت اصلی دارد و به شکل کاملاً کلاسیک ساخته شده است.

عوامل اصلی این فیلم سینمایی، عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: فریدون شیردل، مدیرتولید: مسعود دلیری، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: سیامک احمدی، صدابردار: فرخ فدایی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: محمد عزیزی، منشی صحنه: سمیه شهرابی، عکاس: اکبر اصفهانی، طراح جلوه‌های ویژه: ایمان کرمیان، دستیار اول فیلمبردار: رسول تنهایی، دستیار صحنه: قائم ترکاشوند، دستیار لباس: شیرین مسلمی، مدیر تدارکات: حسین فیض‌آبادی، دستیار صدابردار: فرید پیرایش، تدوین: کاوه ایمانی، صداگذار: علی ابوالصدق، سازنده موسیقی: ناصر چشم آذر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: مجید قاری‌زاده با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی.

بنابراین گزارش، مجيد قاری زاده متولد ۱۳۳۴ تهران است. وی فعاليت هنری را با عكاسی فيلم و عكاسی صنعتی آغاز كرد. او سينما را سال ۱۳۵۳ با عضويت در سينمای آزاد تهران و ساخت فيلم ۸ م. م «مكث» تجربه كرد.

فیلم های «پسران آجری»، «جوانی»، «زن امروز»، «بی قرار» و ... در کارنامه مجید قاری زاده به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.