چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

حسن آقا کریمی به سینماپرس خبر داد:

«موقت» در گروه هنر و تجربه و «فرار از قلعه رودخان» احتمالاً در نوروز ۹۴ اکران خواهند شد

حسن آقاکریمی در نشست خبری فیلم سینمایی«موقت»

سینماپرس: حسن آقا کریمی تهیه کننده سینما از آغاز اکران فیلم سینمایی «موقت» در گروه هنر و تجربه و تلاش برای اکران «فرار از قلعه رودخان» در نوروز ۹۴ خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «موقت» قرار است اوایل سال آینده در گروه هنر و تجربه به اکران عمومی درآید.  

تهیه کننده «کویر مرگ» در ادامه در مورد تغییرات این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در سی و سومین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: با توجه به بازخوردهای جشنواره حدود پنج دقیقه از فیلم برای اکران کوتاه تر شده است تا فیلم از ریتم بهتری برخوردار شود.

بنابراین گزارش، در خلاصه داستان فیلم «موقت» آمده است که خانواده ای همزمان با اسباب کشی و جابجایی خانه شان ناخواسته درگیر ماجرا و مشکلاتی می شوند. از جمله بازیگران این فیلم سینمایی می توان به پگاه آهنگرانی، نازنین فراهانی، طاهره زندیان، ساناز عزیزی، نگارش جواهریان و بابک کریمی اشاره کرد.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: امیر عزیزی، تهیه کننده: حسن آقاکریمی، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، مشاور کارگردان: پرویز شهبازی و ...

آقاکریمی در پایان این گفتگو  در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «فرار از قلعه رودخان» به کارگردانی غلامرضا رمضانی نیز گفت: این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در فجر سی و سوم تغییری ندارد.

وی توضیح داد: برای این فیلم که در آراء مردمی چهارمین فیلم انتخاب شد در حال مذاکره با چند پخش کننده (حبیب اسماعیلی،  حوزه هنری و ...) هستیم تا بتوانیم این فیلم را در اکران نوروز به روی پرده سینماها ببریم.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : گروهی از دانش آموزان شهرستان میبد برای اردویی دو روزه به شمال کشور می روند، که در آستانه رفتن به سمت دریا برنامه آنها توسط مسؤلین مدرسه تغییر می کند، که این تغییر برنامه مسایل و مشکلاتی را در پی دارد...

بنابراین گزارش، حسن آقا کریمی متولد ۱۳۳۶ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته سینما وتلویزیون از مجتمع دانشگاهی هنر در سال ۱۳۶۱ است و فعالیت خود را در سینما از سال ۱۳۵۵ با فیلم کوتاه «آرتیست» به عنوان مدیر تولید آغاز کرد. فیلم سینمایی «کویر مرگ» اولین ساخته بلند این کارگردان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.