چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

درد دل های یک بازیگر باسابقه با سینماپرس

بهروز بقایی: طرح‌های زیادی دارم اما دیگر کسی به ما اهمیت نمی دهد! / به زودی اولین آلبوم موسیقی‌ام روانه بازار خواهد شد

بهروز بقایی

سینماپرس: بهروز بقایی بازیگر باسابقه سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: من همیشه مانند یک موتور تازه آمادگی دارم تا در سینما و تلویزیون حضور جدی داشته باشم اما متأسفانه مدتی است که دیگر کسی به من اهمیتی نمی دهد و از این رو مجبور به خانه نشینی شده ام!

بازیگر سریال پرطرفدار و محبوب «همسران» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: من طرح های زیادی را به سازمان صدا و سیما برای تولید تله فیلم و سریال تلویزیونی ارسال کرده ام که متأسفانه هیچ یک از آن ها با موافقت برای تولید روبرو نشده است.

وی ادامه داد: در حالی است که بسیاری از سریال هایی که من برای صدا و سیما تولید کرده ام همچنان جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های تلویزیونی هستند و همچنان در خاطره مردم باقی مانده اند. سریال هایی مانند: «قطار ابدی»، «دنیای شیرین دریا»، «مثل زندگی» و... هنوز هم پس از گذشت سالیان دراز هنگام بازپخش در برخی از شبکه های استانی با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو می شوند.

بقایی سپس خاطرنشان کرد: اغلب طرح هایی که در حال حاضر برای ساخت آماده دارم در ژانر اجتماعی هستند و به بیان برخی از مشکلاتی که در جامعه امروز ایران وجود دارد می پردازند که در صورت تولید می توانند احساس همذات پنداری مخاطبان را به سوی خود جلب نموده و با استقبال بسیار خوبی از سوی آن ها روبرو شوند.

وی افزود: امروزه خانواده های از یکدیگر دور مانده اند و همه افراد در تنهایی ها و انزواهای خود به سر می برند و به خصوص میان والدین و فرزندان در خانواده ها شکاف های عمیقی ایجاد شده که این مسائل با نگاهی آسیب شناسانه در طرح های من مطرح شده است و امیدوارم با ساخت آن ها بتوان کمی خانواده ها را به یاد روزهای خودش سال های گذشته به هم پیوند داد و نزدیک کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «سیب و سلما» سپس از صدور پروانه ساخت اولین فیلم سینمایی بلندش با عنوان «داستان افسانه» خبر داد و گفت: این فیلم داستان اولین روز جنگ در آبادان است و ماجرای واقعی زنی ۱۶ ساله به نام افسانه را روایت می کند که پروانه ساخت آن ماه ها قبل توسط سازمان سینمایی صادر شد اما به دلایل عدیده ای از جمله مشکلات مالی روند ساخت آن به تعویق افتاد و این که این فیلم بتواند به تولید برسد یا خیر همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

وی در خاتمه این گفتگو از ورودش به دنیای موسیقی خبر داد و گفت: دوری از سینما و تلویزیون این فرصت را به من داد تا خودم را در یکی دیگر از حیطه های هنری محک بزنم و از این رو این روزها در حال ضبط اشعار خودم که دارای مضمون عاشقانه است هستم که به زودی اولین آلبوم موسیقی ام روانه بازار خواهد شد؛ امیدوارم مردم خوب کشورمان که همیشه یار و یاور من بوده اند از ورود من به این عرصه هنری هم استقبال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.