چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱

داریوش غذبانی اعلام کرد:

فیلمبرداری «از نفس افتاده» به اردیبهشت سال آینده موکول شد

داریوش غذبانی*

سینماپرس: داریوش غذبانی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: ساخت فیلم سینمایی «از نفس افتاده» به تهیه کنندگی منیژه حکمت که زمان آغاز ساخت آن پیش از این دی ماه اعلام شده بود اردیبهشت ماه سال آینده فیلمبرداری خواهد شد.

غذبانی خاطرنشان کرد: نام فعلی فیلم «از نفس افتاده» است و از آنجا که با حسین مهکام مشغول بازنویسی آن هستیم ممکن است در ادامه نام فیلم را به «سگدویی» تغییر دهیم.

این کارگردان در ادامه با اشاره به موضوع و مضمون این فیلم گفت: این فیلم دارای موضوعی اجتماعی است که به زندگی جوانی موزیسین می پردازد. این جوان در صدد خروج از کشور است ولی در این لحظه دچار ماجرایی خانوادگی می شود که رفتنش را دچار مشکل می کند و مجبور می شود که در صدد حل مشکل برآید.

وی خاطرنشان کرد: فعلاً دغدغه ساخت این فیلم را دارم و امیدوارم که به بهترین شکل ساخته شود. با بازیگران مطرحی برای بازی در این فیلم وارد بحث و رایزنی شده ایم که هنوز حضور هیچ یک از آنها قطعی نشده است.

غذبانی در ادامه از ساخت فیلمی تلویزیونی خبر داد و گفت: فیلمی تلویزیونی با عنوان «مردان آفتاب» را در دست ساخت دارم که مرحله تصویربرداری آن در کردستان به پایان رسیده و مرحله تدوین را سپری می کند.

این کارگردان در پایان اظهار داشت: «مردان آفتاب» فیلمی درباره اتفاقات و جنگ دفاع مقدس است که قصه اش در جبهه غرب می گذرد. حسن جوهرچی، عنایت شفیعی، بابک انصاری، بهزاد داوری، حمیدرضا محمدی و سینا سهیلی بازیگران این فیلم هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.