چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

گفتگوی بازیگر محبوب اصفهانی با ما؛

بازیگر نقش «مجید»: ای‌کاش همان دو شبکه تلویزیونی را داشتیم؛ اما جذاب و پر مخاطب

مهدی باقربیگی

سینماپرس: مهدی باقربیگی گفت: سریال تلویزیونی «خاتون» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم را برای پخش از شبکه دوم سیما آماده پخش دارم که احتمالاً نوروز ۹۴ روی آنتن خواهد رفت.

بازیگر سریال پرطرفدار «قصه های مجید» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «خاتون» سریالی کمدی - اجتماعی است که قرار بود در ماه مبارک رمضان گذشته از شبکه دوم سیما روی آنتن برود اما به دلیل عدم اتمام تصویربرداری این اتفاق محقق نشده و پخش این سریال به نوروز ۹۴ موکول شد.

وی در مورد داستان این سریال تلویزیونی گفت: یکی از افراد معروف اصفهان که به دلیلی سال ها از همسر و فرزندان خود دور بوده بعد از مدت ها به آن ها می رسد متوجه می شود که دامادها و فرزندانش قصد کلاهبرداری از او را دارند و پیش از این از خاتون همسرش نیز کلاهبرداری کرده اند و از همین رو او با شکایت از دامادها آن ها را روانه زندان می کند.

باقربیگی سپس از مهران غفوریان، شهرام قائدی، هوشنگ حریرچیان، مجید یاسر، مریم امیر جلالی و... به عنوان همکارانش در این سریال تلویزیونی نام برد و اظهار داشت: من مطمئن هستم که «خاتون» هنگام پخش با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو می شود چرا که علیرغم وجود فضایی شاد و مفرح داستان این فیلم در مورد حقایق روز اجتماعی است و از همین رو مخاطبان به راحتی می توانند با آن ها ارتباط برقرار کنند.

بازیگر سریال تلویزیونی «در مسیر زاینده رود» در ادامه این گفتگو خاطرنشان کرد: این روزها پیشنهادات زیادی برای حضور در سریال ها و فیلم های سینمایی دریافت می کنم اما از یک سو به دلیل حضور در شورای اسلامی شهر اصفهان و از سوی دیگر به دلیل ضعف بیش از حد فیلمنامه ها که متأسفانه دارای محتوای بسیار سطح پایینی هستند ترجیح می دهم که در هیچ یک از آن ها حضور نداشته باشم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران چه در سینما و چه در تلویزیون باید به محتوا و کیفیت کارها اهمیت ویژه ای بدهند خاطرنشان کرد: ما امروزه در سینما و تلویزیون ایران از ضعف فیلمنامه به شدت رنج می بریم و مدیران ما تنها به کمیت بها داده و از کیفیت غافل مانده اند و همین امر باعث شده مردم به جای علاقه نشان دادن به فیلم های سینمایی و نشستن پای سریال های تلویزیونی به سمت و سوی ماهواره ها سوق پیدا کنند و بیشتر به دیدن سریال های مبتذل و نازل ترکیه ای گرایش یابند.

بازیگر سریال تلویزیونی «در چشم باد» در خاتمه این گفتگو افزود: بارها من آرزو کرده ام که ای کاش مانند سال ها قبل ما تنها ۲ شبکه تلویزیونی داشتیم و به جای وجود این همه شبکه تلویزیونی که هیچ برنامه جذاب و آموزنده ای برای پخش ندارند با استفاده از نظریات کارشناسان و بزرگان عرصه هنر و رسانه به سمتی می رفیتم که ساخت یک سریال بتواند خیابان ها را خلوت کند و مردم را در خانه ها سرپا نگهدارد!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.