چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

مجموعه مستندی با موضوع آموزش عکاسی

ابوترابی: «فتوقراف» پس از تعطیلات نوروز از شبکه ۴ پخش خواهد شد

فاخره ابوترابی

سینماپرس: فاخره ابوترابی در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: به تازگی مدیریت تولید یک مجموعه مستند را برعهده گرفته ام که «فتوقراف» نام دارد و پس از تعطیلات نوروز ۹۴ نمایش داده می شود.

وی افزود: این مجموعه به تدریس عکاسی از سطح آماتور تا حرفه ای می پردازد و برای اولین بار است که چنین اثری به صورت علمی از تلویزیون پخش می شود.

وی ادامه داد: ما پیش از این شاهد مجموعه های مستند مربوط به حرفه عکاسی بوده ایم اما این مجموعه برای اولین بار به صورت کاملاً حرفه ای عکاسی را به علاقه مندان به این حرفه می آموزد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: ۳ قسمت از این مجموعه در ایام دهه فجر به شکل مناسبتی از شبکه ۴ نمایش داده شد که در آن بیش از هر چیز به معرفی دو استاد عکاسی آقایان اکبر ناظمی و قاسم حاج محمدی پرداخته شد که با قسمت های بعدی این مجموعه تفاوت بسیاری دارند.

وی افزود: این مجموعه در ۵۲ قسمت ساخته می شود که ۱۵ قسمت ابتدایی آن به عکاسی از طبیعت می پردازد و قرار است که تصویربرداری آن در روزهای آینده اغاز شود. این مجموعه در سری جدید  پنج شنبه ها از شبکه ۴ سیما ساعت ۸:۳۰ پخش می شود.

ابوترابی در پایان عوامل ساخت این مستند را معرفی کرد وگفت: مجری طرح و گوینده متن در این مستند خودم هستم و سیروس حصاری به عنوان تهیه کننده، کارگردان و تدوینگر، امیرحسین داستانیور و امین ملکوتی به عنوان دستیار کارگردان، جعفر سلیمی تصویربردار و ارد حصاری در مقام برنامه ریز با ما همکاری کرده اند.

نظرات

  • ۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۲
    0 0
    سلام من در اصفهانم و عکاسی میخونم و استاد خوبم آقای حمید رضا صیادی هستن و من از این طریق تونسنم دریچه ای تازه ای به زندگی خودم باز کنم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.