چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

سهیل صادقی در گفتگو با ما:

قسمت دوم انیمیشن «لگوها» در مرحله تولید/«قسمت«هیولا» اتحاد را به کودکان آموزش می‌دهد

سهیل صادقی

سینماپرس: سهیل صادقی کارگردان انیمیشن در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: در حال حاضر ساخت سه انیمیشن کوتاه را در دست دارم. یکی از این انیمیشن ها «لگوها ۲» نام دارد و «هیولا» عنوان یکی از اپیزودهای آن است که در مرحله تدوین قرار دارد.

صادقی خاطرنشان کرد: این انیمیشن حدود ۱۵ دقیقه زمان دارد که به تقابل خیر و شر می پردازد؛ در این مجموعه انیمیشن ما به لگوها جان بخشیده ایم؛ آنها در شهر زندگی می کنند و درگیر یک جشن هستند تا اینکه هیولایی سیاه از غفلت شهر استفاده کرده و به آنها حمله می کند و لگوها برای مقابله با این هیولا متحد شده و تلاش می کنند.

وی ادامه داد: در این انیمشن به نوعی اتحاد در برابر مشکلات به کودکان آموزش داده می شود.

انیمیشن «لگوها»

این کارگردان در ادامه این بحث اظهار داشت: قسمت اول انیمیشن «لگوها» جوایز متعددی از جشنواره های مختلف گرفت و ما در این قسمت به مسائلی جزئی تر در روایت قصه پرداخته ایم که امیدوارم با استقبال خوبی روبرو شود.

وی همچنین افزود: انیمیشن «خط تولید» دیگر اثر من است که در مرحله تدوین نهایی و میکس صدا قرار دارد. این انیمیشن که ۴ دقیقه زمان دارد دارای موضوع و مضمونی سیاسی است.

این کارگردان در ادامه اظهار داشت: همچنین انیمیشن دیگری با موضوع شبکه های اجتماعی را برای ساخت در دست دارم که ۴ دقیقه زمان دارد.

انیمیشن «لگوها»

صادقی در ادامه عوامل ساخت این آثار را معرفی و اعلام کرد: همه این آثار به تهیه کنندگی و تدوین محمد جواد قاسم پور در استودیو انیمیشن «سه رو» در شهر مشهد ساخته می شوند. طراحی و استوری برد این آثار بر عهده شفیع آهی و جلوه های ویژه بر عهده محمد ایزدی بوده است و مجید داودی نیز در دوبله و صداگذاری «خط تولید» با ما همکاری می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.