چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

در گفتگو با سینماپرس اعلام کرد

آهنج:«من یک ایرانی‌ام» بعد از اتمام مراحل فنی اکران می‌شود/ فیلمی با حضور قهرمان کشتی جهان؛ علیرضا حیدری

محمدرضا آهنج کارگردان مجموعه تلویزیونی «راستش را بگو» در خبرگزاری سینمای ایران

سینماپرس: محمد رضا آهنج کارگردان سینما صبح امروز از اتمام فیلمبرداری فیلم سینمایی «من یک ایرانی ام» تا هفته آینده خبر داد و گفت: این فیلم قرار نیست در جشنواره ای حضور پیدا کند و بعد از اتمام مراحل فنی به اکران عمومی در می آید.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلمبرداری این فیلم سینمایی در شرایط بسیار سخت، طاقت فرسا و سرمای زیر ۱۵ درجه اوکراین جلوی دوربین رفت و به تازگی به تهران بازگشته ایم تا ادامه فیلمبرداری این اثر سینمایی را انجام دهیم.  

کارگردان سریال «راستشو بگو» در ادامه افزود: همزمان با اتمام مراحل فیلمبرداری این فیلم سینمایی،  امیر حسین آهنج مشغول مونتاژ این فیلم سینمایی است و قرار است در اوایل سال آینده صداگذار و سازنده این مسیقی متن این فیلم سینمایی انتخاب شود.

برپایه این گزارش، اين فیلم اولين تجربه بازيگری عليرضا حيدری قهرمان کشتي جهان است که در نقش اصلی مقابل دوربين شهریار اسدی رفته است. عليرضا حيدری به همراه احمد نجفی تنها بازیگران ایرانی این فیلم سینمایی به شمار می آیند و بقیه بازیگران «من یک ایرانی ام» اوکراینی هستند.

عليرضا حيدری، احمد نجفی، ويتالي سمنتوف، سرگی موخورت، ديما چميخوف، سرگی وليانوفسکی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

ليست عوامل اين پروژه سينمايي عبارتند از:

کارگردان: محمدرضا آهنج، مدير فيلمبرداري: شهريار اسدي، نويسنده: آرش داودي، طراح گريم: محمد رضا قومي، صدابردار: محمد شيوندي، طراح صحنه و لباس: محمد کفاشيان، برنامه ريز: مانفرد اسماعيلي، مدير توليد: حميدرضا صفايي، مدير تدارکات: کريم زاد اکبر، منشي صحنه: بهاره حسيني، مدير اجرايي در اکراين: کوروش گلستانه، هماهنگي توليد و تدارکات در اکراين: رضا مدني، دستيار کارگردان: پگاه جهاندار، دستيار دوم کارگردان: حميلا تهمتن، دستيار يک تصوير: پويان کفيلي، دستياران تصوير: حسين صادقي، حميد قطب، مسعود خراساني، دستيار صدا: حامد شيوندي، دستيار صحنه: آرتيوم الکساندرويچ، جامه دار: ناتاليا کورپوت، دستيار توليد: ولي‌الله خزايي، دستيار تدارکات: سعيد ترک، پذيرايي: ويکا کول اسنيک، خدمات: پاشا شرماکوف، عکاس: الکساندر گوربونوف، مجري گريم بانوان: اليزابت ماروشچاک، سينه موبيل: ژنيا، مسول هنروران: ويکتوريا سوخاچووا، تهيه‌کننده: احمد نجفی.

برپایه این گزارش، سریال «آسمان من» به کارگردانی محمد رضا آهنج قرار است در ایام عید نوروز از شبکه افق پخش شود.

وی در پایان این گفتگو با اشاره به موضوع این سریال توضیح داد: موضوع سریال «آسمان من» در مسایل ساختاری و امنیتی پیچیدگی‌هایی داشت که باید با طیب خاطر جلو می‌رفت وبه تولید می‌رسید. این کار تمایزهایی دارد که در فضای شکل گرفته سریال مطرح می‌شود و آن همان فضای هواپیماست، در آنجا قصه‌های عجیب و غریبی شکل می‌گیرد که باعث می‌شود این داستان هم جذاب و هم تاثیرگذار برای مخاطب باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.