یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵

به سینماپرس خبر داد

«اسماعیل عفیفه» از تهیه کنندگی سریال نمایش خانگی «حسن فتحی» انصراف داد

اسماعیل عفیفه

سینماپرس: اسماعیل عفیفه تهیه کننده سینما و تلویزیون از ادامه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «یادداشت های یک زن خانه دار» به کارگردانی مسعود کرامتی بعد از ایام تعطیلات نوروز ۹۴ و انصراف از تهیه کنندگی سریال نمایش خانگی حسن فتحی سخن گفت.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: تا مدتی پیش تهیه کنندگی سریال شبکه خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی را به عهده داشتم  که فعلاً به دلیل برخی مسائل شخصی با این پروژه قطع همکاری کرده ام و منتظر هستم تا جا به جایی‌های فعلی در سازمان صدا و سیما انجام شود.  

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «میوه ممنوعه» در ادامه توضیح داد: تاکنون ضبط ۲۰  قسمت از سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» به کارگردانی مسعود کرامتی تمام شده است که به علت حضور بازیگران این مجموعه در سایر مجموعه های تلویزیونی، ساخت این سریال که ابتدا قرار بود نوروز ۹۴ به روی آنتن برود به تاخیر افتاد.

عفیفه  در ادامه بیان داشت: سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» مجموعه  ۴۵ قسمت ۳۵ دقیقه ای است که داستان های آن به صورت اپیزودیک روایت می شود  به همین دلیل  در قسمت های آتی قرار است بازیگران جدیدی به این مجموعه تلویزیونی اضافه شوند.

 تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پس از باران» در ادامه افزود: این سریال قرار بود پس از اتمام تصویربرداری و مراحل فنی از شبکه ۴ سیما پخش شود که با تلفیق برخی شبکه ها، در نهایت  اداره کل نمایش سیما برای پخش آن تصمیم گیری خواهد کرد.

وی به ویژگیهای این سریال اشاره کرد و توضیح داد: «یادداشت های یک زن خانه دار» سریالی مفرح با محوریت خانواده است و ماجراهایی که برای یک خانم وبلاگ نویس رخ می دهد را به تصویر می کشد. در اصل این خانم روزمرگی های زندگی خود را در وبلاگ می نویسند و از این طریق با مخاطبین خود ارتباط برقرار می کند.

این تهیه کننده سیما در پایان این گفتگو به بازیگران این مجموعه اشاره کرد و افزود:  شقایق دهقان، امیررضا دلاوری، فریبا جدی‌کار وعلی عامل هاشمی از بازیگران اصلی این سریال هستند ضمن اینکه قصه این سریال در یک فضای آپارتمانی می گذرد.

دیگر عوامل سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» عبارتند از:

طراح و سرپرست نویسندگان: علیرضا کاظمی پور، نویسندگان: حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی وند، پریناز لطف الهی، نسیم عرب امیری، مدیر تصویربرداری: مجید گل سفیدی طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر صدابرداری: فرشید کیوانمهر، تدوین و صداگذاری: امیر ادیب پرور، آهنگساز: افشین عزیزی، عکاس: نازلی هروی، جلوه‌های بصری و عنوان بندی: بهروز باقریان، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، مدیر تولید: نعمت گوذرزوند چگینی.

نظرات

  • زهرا ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۸
    1 1
    دليلتون براي انعكاس اخبار تكراري چيه واقعا؟؟؟؟ تمام اين مطالب ماه ها قبل در سوره سينما و باني فيلم و ١٠٠٠ جا منتشر شده
    پاسخ سایت: سلام دوست عزیز...محوریت خبر انصراف اسماعیل عفیفه از تهیه کنندگی سریال حسن فتحی است دارای ارزش «تازگی» و «شهرت» است و مابقی خبر هم میتواند به عنوان سابقه خبر تلقی شود که امری مرسوم برای آشنایی مخاطب است...در سایتهایی که نام بردید به هیچ عنوان در خصوص انصراف سخن گفته نشده و این نوع انتقاد تنها فضاسازی های مرسوم علیه سینماپرس تلقی میشود...پیشنهاد میکنیم نگاهتان را تغییر دهید و عصبانی نباشید!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.