چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

تصویربرداری «اتاق عمل» مدیری از سر گرفته می‌شود

اتاق عمل

تسنیم: تصویربرداری سریال «اتاق عمل» پس از انجام بازنویسی و اصلاحات آن از چند روز آینده در لوکیشن اصلی سریال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال «اتاق عمل» مهران مدیری که ۱۲ مهرماه کلید خورد و کار خود را آغاز کرد دستخوش اتفاقات بسیاری شد.

آخرین کار مهران مدیری که بعد از ۶ سال با آن وعده بازگشت به تلویزیون را داد و قرار بود دی ماه امسال روی آنتن شبکه پنج برود بعد از آغاز به کار و تصویربرداری چند قسمت، در آذرماه متوقف شد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نامه‌ای به معاون سیمای رسانه ملی، خواستار جلوگیری از خدشه‌دار شدن جایگاه جامعه پزشکی در پخش برنامه‌های طنز شد.

در بخشی از این نامه آمده بود: نمایش دادن بیمارستانی که اغلب افرادش جعل کننده عناوین پزشکی، پرستاری و ... هستند به عنوان بستری که یک سریال ۹۰ قسمتی در آن اتفاق می‌افتد، به هیچ عنوان با دنیای واقعی ارتباطی ندارد و نتیجه اش جز شکل گرفتن تصویری غیرواقعی و غیرمنصفانه از نظام سلامت و جامعه پزشکی کشور نیست.

پس از این نامه در آذر ماه بود که اعلام شد: به دلیل تغییراتی در متن و محتوای سریال «اتاق عمل»، ضبط این سریال به مدت ۲۰  روز متوقف شد که با بازنویسی و تغییراتی در متن و اجرا، ادامه تولید این سریال شروع خواهد شد.

حالا پس از انجام اصلاحات و بازنویسی دوباره متن، فیلمنامه سریال «اتاق عمل» آماده ضبط دوباره شده است و گروه تولید قصد دارد کار تصویربرداری سریال را تا چند روز آینده در لوکیشنی که محل ضبط مجموعه «شوخی کردم» بود، آغاز کنند.

فیلمبرداری سریال «اتاق عمل» از چند روز آینده شروع می‌شود و بخش دیگر آن نیز به سال آینده موکول شده است.

زمان پخش این سریال نیز مشخص نیست و قرار است که پس از پایان تولید سریال «اتاق عمل» اعلام شود. احتمالا پخش این سریال هم از شبکه پنج تهران به شبکه دیگری تغییر کند.

سیامک انصاری‌، سپند امیرسلیمانی‌، علی اوجی،‌ لیلا ایرانی‌، پوریا ایرائی‌، شراره ارمغانی‌، تینا اسدی‌، بهناز توسلی‌، فرزانه تفرشی‌، فلامک جنیدی‌، جوانه دلشاد‌، سید جواد رضویان، آذین رئوف،‌ سحر ذکریا‌، نادر سلیمانی‌، ماندانا سوری‌، شادان شهیدی‌، یوسف صیادی‌، الکیا عبدالرزاقی‌، گل‌ناز عباسی‌، مهران غفوریان‌، رضا فیض نوروزی‌، نیما فلاح‌، شبنم فرشادجو،‌ عارف لرستانی‌، علی لک پوریان‌، مهران مدیری‌، دریا مرادی دشت‌، رضا نیک خواه‌، رامین ناصر نصیر‌، سام نوروزی‌، سحر ولدبیگی‌، محمدرضا هدایتی‌، فاطمه هاشمی‌، ساعد هدایتی از بازیگران این سریال هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.