چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

دربازدید مدیر شبکه یک سیما عنوان کرد

جیرانی: قصه سریال «تعبیر وارونه یک رویا» را براساس اقدامات موساد علیه کشور نوشتم

فریدون جیرانی در نشست خبری فیلم «رستاخیز» در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: فریدون جیرانی کارگردان سریال «تعبیر وارونه یک رویا» در بازید مدیر شبکه یک از این مجموعه گفت: قصه را براساس واقعیات و اقدامات سازمان جاسوسی موساد علیه کشور نوشتیم و در ادامه نیز داستان عاشقانه‌ای را وارد سریال می‌کنیم.

به گزارش سینماپرس، فریدون جیرانی، کارگردان سریال "تعبیر وارونه یک رویا" در پشت صحنه این سریال که با بازدید محمد احسانی، مدیر شبکه یک همراه بود گفت: خرابکاری صنعتی اولویت قصه ماست و به مسائل هسته‌ای نیز اشاره و درجایی میگوییم که موساد و اسرائیلی ها هستند که دوست ندارند توافق هسته ای شکل گیرد. "تعبیر وارونه یک رویا" سریال سفارشی از جایی مثل سازمان انرژی هسته ای یا وزارت اطلاعات هم نیست.

وی توضیح داد: این مجموعه، تلفیقی بین ملودرام و ژانر سینمای جاسوسی است.

این کارگردان گفت: پس از شروع پیش تولید از اردیبهشت، این سریال ۲۰ قسمتی شهریورماه جلوی دوربین رفت و آبان ماه نیز به ارمنستان رفتیم و بخشهایی را در آنجا تصویربرداری کردیم. فعلا نیز ۴۵ درصد از ضبط سریال باقی است.

وی تأکید داشت: پخش این سریال به شکل سیاه و سفید است و زبان روسی و ارمنی بازیگران خارجی نیز دوبله نمیشود. البته امیر جعفری بعنوان بازیگر اصلی در نقش مأمور امنیتی نیز زبان ارمنی خواهد داشت.

جیرانی خاطر نشان کرد: "تعبیر وارونه یک رویا" در بهار سال آینده روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.