جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

در گفتگو با سینماپرس اعلام شد

معرفی عوامل اصلی تولید «کارواجار»/ آناهید آباد: تا ۱۰ روز دیگر برای کلید زدن فیلمم راهی ارمنستان خواهم شد

آناهید آباد

سینماپرس: آناهید آباد رئیس کانون برنامه ریزان و دستیاران کارگردان خانه سینما که این روزها در پیش تولید اولین فیلم بلند سینمایی اش به سر می برد گفت: تمامی عوامل تولید این فیلم سینمایی قطعی شده اند و تا ۱۰ روز آینده برای کلید زدن «کارواجار» راهی ارمنستان خواهم شد.

دستیار کارگردان فیلم سینمایی «متولد ماه مهر» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «کارواجار» قرار بود تابستان سال جاری کلید بخورد که به دلیل مشکل ما در تأمین سرمایه این امر محقق نشد و تولید آن به این زمان موکول شد.

وی ادامه داد: «کارواجار» ۱ ماه دیگر در ارمنستان با بازی بازیگران خارجی جلوی دوربین خواهد رفت و ما تا ۱۰ روز آینده برای بازبینی نهایی لوکیشن های این فیلم که تماماْ در ارمنستان خواهد بود به این کشور خواهیم رفت.

آباد سپس برای اولین بار به معرفی عوامل تولید اولین فیلم بلند سینمایی اش پرداخت و اظهار داشت: در این فیلم سینمایی کامیاب امین عشایری به عنوان طراح صحنه و لباس، بهمن اردلان به عنوان صدابردار، مهرداد میرکیانی به عنوان طراح گریم و حسن کریمی به عنوان مدیر فیلمبرداری من را از ایران همراهی خواهند کرد.

دستیار کارگردان فیلم سینمایی «مصائب شیرین» در مورد داستان اولین اثر سینمایی اش گفت: داستان این فیلم در مورد یک زن و زندگی آن در جامعه معاصر امروز است که قطعاْ من هم مانند اغلب کارگردانان چنین سوژه ای جزو دغدغه های ذهنی و همیشگی ام بوده است که برای ساخت چنین موضوعی اقدام کرده ام.

این دستیار کارگردان با سابقه خاطرنشان کرد: موضوعی که در این فیلم مطرح می شود بسیار جهان شمول است و می تواند در هر کجای دنیا اتفاق بیفتد اما من به این دلیل جغرافیای ارمنستان را برای تولید این اثر انتخاب کرده ام که با فرهنگ آنجا به شدت عجین هستم و می توانم به شکل بهتری دغدغه های ذهنی ام را به تصویر بکشم.

وی با تاکید بر اینکه من با اصطلاح سینمای هنری همیشه مشکل داشته ام و مخاطب عام همیشه برایم مهمتر از هرچیزی است گفت: سینما با مخاطب شکل می گیرد و می خواهم اولین فیلم بلند سینمایی ام را به شکلی بسازم که شکل کاملی از سینما را درون خود متبادر نماید و تنها دغدغه ام این روزها این است آنچه که به عنوان اولین اثر بلند سینمایی ام ارایه می دهم خود سینما باشد نه شکل دیگری از سینما مانند رمان و... که این روزها در کشور ما باب شده است.

دستیار کارگردان فیلم سینمایی «عاشقانه» در خاتمه این گفتگو افزود: مخاطبان بعد از تماشای این فیلم با سبک و سیاق کاری من و نوع نگاه من به سینما بیشتر آشنا خواهند شد و من امیدوارم به عنوان فردی که از جنس آدم های سینمای ایران هستم بتوانم فیلمی را به ثمر برسانم که مخاطبان از آن راضی باشند.

گفتنی است، «کارواجار» بر اساس طرحی از آناهید آباد توسط امیر عربی به رشته تحریر درآمده و کشور ارمنستان نیز در ساخت این فیلم سینمایی به صورت جدی مشارکت دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.