دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶

به دنبال تولید اولین فیلمش با عنوان«خط سبز»

یک فیلمنامه نویس دیگر سال آینده به جمع کارگردانان سینما خواهد پیوست

علی خودسیانی

سینماپرس: علی خودسیانی فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون از ساخت سریال جدید محمد حسین لطیفی در اوایل سال آینده خبر داد و در مورد فعالیت آتی خود گفت: فیلم سینمایی «خط سبز» را به عنوان اولین اثر بلند سینمایی ام سال آینده جلوی دوربین خواهم برد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار بود برای نوروز سال ۹۴ که مصادف با ایام فاطمیه است، سریالی با نام موقت «پرواز پروانه ها» را در ۱۳ قسمت به کارگردانی محمد حسین لطیفی آماده کنیم که به تغییر و تحولات سازمان صدا و سیما برخورد کرده ایم.

خودسیانی ادامه داد: به همین دلیل تولید این اثر که برداشتی آزاد از «درناهای کاغذی» است به اوایل سال آینده موکول شد.

وی در ادامه بیان داشت: این سریال از یک داستان اجتماعی – خانوادگی برخوردار است که باید در آلمان و ایران فیلمبرداری شود.  

خودسیانی توضیح داد: تعداد زیادی شخصیت در این سریال به ایفای نقش خواهند پرداخت و این سریال با لوکیشن بسیاری که دارد ملودرام مهیجی و تماشاگرپسندی خواهد شد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «رز زرد» در مورد سایر فعالیتهای خود توضیح داد: فیلم سینمایی با نام «خط سبز» را آماده ساخت دارم.

وی توضیح داد: برای ساخت این اثر به دنبال تهیه کننده ای هستم تا بتوانم در اولین فرصت این فیلم که به هیچ وجه تجاری نیست و داستان آن به نوعی خیابانی محسوب می شود  را به عنوان اولین ساخته سینمایی ام جلوی دوربین ببرم.

خودسیانی ادامه داد: قصه فیلم در یک شب کاملا برفی رخ می دهد که برای شخصیت های فیلم اتفاقات متعددی رقم می خورد.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: برای ساخت این فیلم  نیازمند فصل زمستان هستیم تا  از خیابان راه آهن تا بالای ولیعصر را پر از برف کنیم و بتوانیم این اثر که بیشتر از بازیگران نوجوان در آن استفاده خواهد شد را بسازیم اما در مجموع کار سختی را پیش رو داریم.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.