پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱

پس از انتشار برخی نقدهای رسانه ای

«شجاعی طباطبایی» با حکم «شهاب مرادی» در خانه کاریکاتور ماندگار شد/ مسئولیت جدید در سازمان فرهنگی «اوج»

مسعود شجاعی طباطبایی

سینماپرس: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران گفت: از نظر سازمان فرهنگی ـ هنری، سیدمسعود شجاعی طباطبایی همچنان رئیس خانه کاریکاتور ایران است.

 

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مهدی محمدی با تأکید براین که خبرهای روز گذشته درباره مدیریت خانه کاریکاتور ایران یک بحث صرفاً اداری بوده که پیش از انتشار این خبرها حل شده بود، تصریح کرد: از نظر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آقای سید مسعود شجاعی طباطبایی همچنان رئیس خانه کاریکاتور ایران است.

وی افزود: همانطور که خود آقای طباطبایی در گفت‌و‌گوهای مختلف طی دیشب و امروز اشاره کرده‌اند، پس از طرح استعفا در صفحه شخصی ایشان در یکی از شبکه‌های اجتماعی، گردش کاری در مورد رئیس خانه کاریکاتور در واحد منابع انسانی سازمان اتفاق می‌افتد که موضوع پس از اطلاع رئیس سازمان فرهنگی هنری و دستور مستقیم ایشان مبنی بر توقف این گردش کار خاتمه می‌یابد، که مکاتبات این دستور توقف و کان لم یکن شدن خاتمه همکاری در تاریخ دوم اسفندماه صورت می‌گیرد.

محمدی با اشاره به این که مشخص نیست چرا پس از پایان یک بحث اداری که در پی استعفای ایشان رخ داده و با تدبیر رئیس سازمان فرهنگی هنری منتفی شده، این موضوع رسانه‌ای می‌شود، افزود: آقای سیدمسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان ارزنده جبهه انقلاب اسلامی هستند و سازمان فرهنگی،‌هنری و سایر مجموعه‌‌های فرهنگی متعلق به جبهه انقلاب اسلامی حمایت از این هنرمند و فعالیت‌های او را وظیفه خود می‌دانند.

بر اساس همین گزارش سیدمسعود شجاعی طباطبایی در گفتگو با «نسیم»، ضمن تشکر از نظر ویژه شهاب مرادی، اظهار داشت: با توجه به لطف ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مبنی بر ابقای بنده در خانه کاریکاتور، تا جایگزینی فردی انقلابی و توانمند در این سمت خواهم ماند.

در عین حال همزمان با این اخبار مسعود شجاعی طباطبایی، در حکمی از سوی رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج به سمت مدیر خانه کاریکاتور این سازمان نیز منصوب شد.

خانه کاریکاتور انقلاب اسلامی از خانه‌های جدیدالتاسیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که قرار است در کنار دیگر خانه‌های تخصصی این سازمان(خانه فیلم داستانی، خانه مستند، خانه سرود و خانه طراحان) فعالیت‌های هنری و فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب را به طور تخصصی پیگیری کنند.

طی دو روز گذشته به محض انتشار خبر جابجایی شجاعی طباطبایی سینماپرس طی یادداشتی با انتقاد از عملکرد عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و اظهاراتش در همین خصوص در یکی از خبرگزاریها خواستار ابقای این هنرمند متعهد و انقلابی گردید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.