پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵

آخرین خبرها از جایگزین حبیب ایل بیگی

شنیده های سینماپرس از انتخاب قطعی«فرید فرخنده کیش» به عنوان مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران

فرخنده کیش معاون اجرایی جشنواره در نشست خبری هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش

سینماپرس: «فرید فرخنده کیش»قائم مقام و معاون امور مناطق و استان های انجمن سینمای جوان بنا به اطلاع از منابع موثق به سمت مدیر عامل این انجمن منصوب شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در پی انتصاب حبیب ایل بیگی مدیر عامل سابق انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، بر اساس آخرین تصمیم گفته میشود فرید فرخنده کیش قائم مقام و معاون امور مناطق و استان های انجمن با تصویب هیأت امنا به سمت مدیر عامل انجمن سینمای جوان برگزیده شد.

انتخاب قطعی وی در حوزه اختیارات حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی بوده و ظرف روزهای آتی باید منتظر اعطای حکم و مراسم معارفه و تودیع مدیران قبلی و جدید انجمن سینمای جوانان ایران بود.

وی که همزمان با حضور ایل بیگی در مسئولیت مدیر روابط عمومی حوزه هنری، مسئولیت خشی از سازمان سینمایی سوره را بر عهده داشت با آمدن ایل بیگی به سینمای جوانان در این انجمن مستقر و به عنوان معاون و قائم مقام مدیر عامل فعالیت خود را طی یکسال و چند ماه گذشته آغاز نمود.

انجمن سینمای جوان در شرایط فعلی به رغم ادعاهای ایل بیگی از مشکلات زیر ساختی و کمبودهای بسیاری در تهران و بیش از 60 دفتر در شهرستانها و استانها رنج می برد که امید است با استقرار فرخنده کیش این مشکلات مرتفع شود.

فرخنده کیش متولد سال ۱۳۳۷ در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی عمران، کارشناسی ارتباط تصویری(گرافیک) و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک) است. وی پیش از این در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در زمان مدیریت محمد آفریده،، بنیاد بازیهای رایانه ای و نیز جشنواره های انیمیشن ، جشنواره فیلم کوتاه رویش و...مسئولیتهایی داشته است.

نظرات

  • انجمن سینمای حوان ۱۳۹۳/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۲
    6 5
    چرا؟ اقای ایوبی ایشان در مقام قایم مقام چه کرد که مدیر عامل بشه؟ چه کار خاصی انجام داده، ایا دفاتر از ایشان راضی هستن، موقع برگزاری جشنواره فیلم تهران اصلا کجا بود؟ خواهشا این کارو نکن یه ادم با تجربه یک چهره دانشگاهی یک ادم جدید به خدا اینا مناسب نیستن. از اما گفتن تصمیمی نگیربن که دو سال دیگه؛ پشیمان باشید.خواهش میکنبم. شما دارین برای شصت دفتر و اینده سینما تصمیم میگیرین.توکل به خدا....
  • فیلمساز ۱۳۹۳/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۸
    7 5
    به نظر من بهترین گزینه موجود بوده و هست دست آقای ایوبی درد نکنه
  • مهران ۱۳۹۳/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۲
    7 1
    اقاي فرخنده كيش انساني شريف ودوست داشتني با اخلاص واگاه ومتخصص ميباشد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.