جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

تأیید خبر«سینماپرس» به فاصله چند ساعت

قائم مقام انجمن سینمای جوان «مدیر عامل» شد/ «فرخنده کیش» حکم گرفت

معارفه فرید فرخنده کیش

سینماپرس: خبر سینماپرس با حکم حجت الله ایوبی معاون وزیر، رییس سازمان سینمایی و رییس هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران برای فرید فرخنده کیش به عنوان مدیرعامل جدید انجمن جوانان سینمای ایران تأیید شد.

 

به گزارش  سینماپرس متن کامل حکم حجت الله ایوبی به شرح زیر است:

جناب آقای فرید فرخنده کیش؛ نظر به شایستگی ها و سوابق ارزشمندتان در عرصه‌های مدیریت سینمایی به استناد ماده ۱۴ اساسنامه انجمن سینمای جوانان ایران و مصوب هیات امنای انجمن به موجب این حکم به سمت «مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران» منصوب می‌شوید.
اینک که با تلاش های تحسین برانگیز آقای حبیب ایل بیگی شور و نشاطی تازه در انجمن های سراسر کشور پدید آمده، امیدوارم با ادامه سیاست های تمرکز زدایی و عدالت فرهنگی پویایی هرچه بیشتر این نهاد دیرپا و ارزشمند سینمایی را موجب شوید.
فیلمسازان فیلم کوتاه با خلاقیت و آثار درخشان و موفقیت های بی شمارشان در جشنواره‌ای داخلی و خارجی شایستگی ها خود را به اثبات رساندند. بر ماست که این سرمایه ها را قدر بدانیم و با بهره گیری از دانش و تجربه مدیران کارآزموده و دلسوز راه را بر پیشرفت های بیشتر در این عرصه هموار سازیم.
تعهد، آموخته ها و عشقتان به فیلمسازان این عرصه سرمایه بزرگی است که به یاری خداوند بزرگ ضامن موفقیت های روزافزونتان در این راه خواهد بود.
فرید فرخنده کیش متولد سال ۱۳۳۷ در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی عمران، کارشناسی ارتباط تصویری(گرافیک)، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک) است.در کارنامه حرفه‌ای وی مواردی همچون:مدیر آماده سازی و چاپ و توزیع کتاب‌های درسی (۷۵-۱۳۷۳)، مدیر برنامه‌ریزی گروه هنر فنی و حرفه‌ای (کارشناس مسئول برنامه‌ریزی و تالیف گروه هنر) (۸۱-۱۳۷۸)، مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی هنری و سرپرست واحد تحقیقات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی (۱۳۸۳-۱۳۸۲)معاون تحقیقات و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی (۱۳۸۴-۱۳۸۳)، معاون آموزش و پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی (۱۳۸۵)، مشاور مدیرعامل در امور پژوهشی و آموزش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی (۱۳۸۹- ۱۳۸۵) مشاور ارشد مدیرعامل و مدیر امور استان‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای (۱۳۹۰-۱۳۸۹)، مدیر امور فرهنگی و تولید سازمان سینمایی سوره حوزه هنری (۱۳۹۰- تاکنون) مدرس دانشگاه رجایی (۱۳۹۱-۱۳۷۹)، مدیر آماده سازی مجلات رشد رشته تخصصی (۷۷- ۱۳۷۵)، عضو کمیته تخصصی سینمای مستند فرهنگستان هنر (۱۳۸۸- ۱۳۸۵)، دبیر اجرایی نخستین همایش ملی انیمیشن ایران (۱۳۸۷)، دبیر جشنواره امام رضا (ع) (۱۳۹۰)، مشاور دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش (۱۳۹۱) دیده می‌شود.

نظرات

  • ۱۳۹۳/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۴
    6 21
    یک انسان شزیف و دوست داشتنی با عرض تبریک
  • فیلمساز ۱۳۹۳/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۸
    21 7
    موجب تاسف شد. همانطور که همه ما می دانیم ایشان نیز از تیم مدیران دهه هفتاد و هشتادهستند که از آموزش و پرورش به مرکز گسترش مامور شده بودند و سپس با جابه جایی مدیران مرکز و انجمن به حوزه هنری و سپس مجدد به انجمن برگشتند. ایشان در طول سوابقشان در اموراستانها و همکاری تنگاتنگ با دفاتر انجمن چه کار شاخصی برای آنان انجام داده اند؟کدام استقلال و امید و تمرکز زدایی را شکل داده اند؟ با کمی تامل و جستجو در تاریخ انجمن سینمای جوانان ایران می بینیم که این انتخاب هم بر مبنای انتخاب فردی همسوباسیاست های ریاست سازمان است و به دلیل شایستگی و توانایی انجام نشده است ای کاش فردی در این جایگاه قرار می گرفت که بی طرافانه و با پشتوانه دانش و مدیریت تحولی در این مجموعه ایجاد می کرد. ایشان قبلا در سمت اموراستانها نشان داده که کارجدیدی از دستش بر نمی آید و تغییری در دفاتر دیده نمی شود که اگر بود در این یکسال و نیم که قائم مقام بود گزارش قابل استنادی داشتند.
  • مهران ۱۳۹۳/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۹
    8 21
    با درود حضور مديري توانمند بدور از حاشيه ودلسوز متخصص در عين حال شريف وصبور ومتعد به انجمن سينماي جوان مايه اميد ومباهات است ....
  • نصیری ۱۳۹۳/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۸
    5 21
    جناب فرخنده کیش استاد گرامی تو شایسته تر از اینها بودی وهستی تبریک سینماگران زنجان را پذیرا باش
  • سرپرست.... ۱۳۹۳/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۱
    20 1
    در اين بيش از يك سال كه شما قاىم مقام و معاون بوديد هرگز نتوانستيم مستقيم مشكلاتمان را با شما در ميان بگذاريم و مسول استانها سدي در اين راه بود حالا اميدواريم اين سدها كنار زده شود چون صادقانه بگويم شما دفاتر را جدي نگرفتين و وعده هاي مديرعامل را عملي نكرديد ببينيم حال چه ميكنيد؟
  • فیلمساز ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۶
    3 14
    در جواب دوست فیلمسازی که نسبت به انتخاب آقای فرخنده کیش خوش بین نبوده و از عملکرد یک سال و نیمی ایشان صحبت کرده اند: اولا آقای فرخنده کیش از اردیبهشت ماه به عنوان قائم مقام و معاون امور استان ها انتخاب و هنوز یک سال هم نمی شود ثانیا در طی این مدت ایشان ارتباط خوبی با کل دفاتر در استان ها برقرار کرده و توانسته شور و نشاط جدیدی به این مراکز انتقال دهد و اگر بعضی مدیران تحت نظر ایشان، انسان آگاه و وظیفه شناسی بود به مراتب وضع از این بهتر می شد(قابل نوجه که این مدیران قبل از ورود ایشان منصوب شده بودند) ثالثا کارنامه ایشان در حوزه هنری و سوره درخشان و غیر قابل انکار و لازم به ذکر و بسط آن نیست.
  • سرپرست ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۵
    14 2
    دوست محترم که خود را فیلمساز نامیده اید، ما سرپرست دفترهستیم و از شما بیشتر به امور اشراف داریم و سالهای است که در انجمن خدمت می کنیم و منتصب به مدیرعامل سابق یا اسبق یا سابقون نیستیم!چطور به خود اجازه می هی با این بی ادبی در خصوص ما صحبت کنی و ما را انسانهای نا آگاه و وظیفه نشناس بنامی!!!این گونه شور و نشاط و احترام برگشته!! دوم اینکه فراموش نکنید ایشان سالها مدیر اموراستانهای انجمن بود و بدترین دوران کاری ما در آن ایام نقش گرفت که مدیرعامل وقت تنها به تولید ستاد و دوستان تهرانیش و جشنواره اهمیت می داد ودفاتر برایش یک فرزند ناخوانده بود لذا جانب داری باید منصفانه باشد بگذارید تاریخ این را هم به شما ثابت کند اما حیف که زمان از دست می رود و همیشه تاریخ آن را واگویه می کند.
  • فيلمساز ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۴
    2 4
    درود بر شما. از سايتي كه هدفش سياه نشان دادن اوضاع فرهنگي وهنري كشور است چه انتظار اميد وشادابي ونشاط ونگاه مثبت به اينده داريد .جناب اقاي ميرزاخاني وتيم جوان وبا انگيزه كار هاي بسيار قابل اعتنا مهم واساسي در حوزه اداري و زير ساخت هاي انجمن صورت دادند كه با حمايت بدون كم كاست اقاي شمقدري بود كه خوب بود ادامه مي داشت تا به نتيجه نهايي برسد؛ مشكل اقاي ميرزاخاني وتيمش عدم شناخت سينماي جوان بود وارائه تعريف جديد كه مي شد براي يك بنياد سينمايي خصوصي و ايدلوژيك متصور بود.بعد از امدن جناب ايل بيگي با شناخت كامل از انجمن شور اميد همراه شد اما نيامده رفت اميد داريم حال كه شخصي اگاه ومتعهد ومتخص به ديدگاه من شهر ستاني با توجه به ديدار هاي حضوري كه دهه هشتاد با ايشان در انجمن نيشابور داشتم همه با هم با افزايش ضريب تحمل نقد وانتقاد وهمدلي ووفاق در مسير رشد وتعالي وراستاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي كه حاصل وبهاي خون شهيدان است گام برداريم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.