شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

«اتاق عمل» سریال نوروزی نیست

مهران مدیری در اتاق عمل

تسنیم:سریال «اتاق عمل» مهران مدیری که گفته شده بود قرار است در ایام نوروز پخش شود از سوی روابط عمومی این سریال تکذیب شد و به پخش پس از نوروز رسیده است.

پخش سریال‌های نوروز همواره یکی از برنامه‌های اصلی رسانه ملی در سال‌های گذشته بوده و تمام سعی و تلاش خود را برای حفظ مخاطبان داشته است .

ادامه تصویربرداری سریال «فوق سری» در عوارضی تهران – قم

مرتضی متولی مدیر تولید سریال «فوق سری» در گفت‌وگویی گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و آب و هوایی، فیلمبرداری این مجموعه تا ۲۵ اسفند پایان می‌یابد.

وی افزود: کار تصویربرداری در شهرک سینمایی دفاع مقدس پایان یافته است و عوامل تولید در حال حاضر در عوارضی تهران _ قم و در حال فیلبمرداری صحنه های عبوری و خیابانی هستند.

متولی ادامه داد: از آنجایی که صحنه های خارج شهر و بیرونی در حال ضبط است، پایان تصویربرداری در تاریخ اعلام شده ۲۵ اسفند بستگی به شرایط آب و هوایی خواهد داشت.

متولی با بیان اینکه دیگر ما لوکیشن ثابت نداریم تصریح کرد: هم اکنون در صحنه های خارجی و خیابانی هستیم و محمد صادقی، مهدی فخیم زاده، امیرمحمد زند و حبیب دهقان نسب مقابل دوربین می‌روند.

در داستان سریال فوق سری آمده است: سرهنگ احمد نادری درکنار سرهنگ علی نصرالهی با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می‌شوند. همچنین سرهنگ نادری (حبیب دهقان‌نسب) که یکی از فرماندهان ستاد مبارزه با مواد مخدر است با سرهنگ نصرالهی (مهدی فخیم‌زاده) دوست و همکار قدیمی هستند و رفت و آمد خانوادگی هم دارند. قصه این سریال درباره عملیات فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند.

مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان­‌نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه‌ساز، گلناز خالصی، حمید قلی‌خانی، رانا قیصر نژاد، مهدی محمودی­نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این مجموعه پلیسی هستند.

آرامش «کلاه قرمزی» برای اولین بار در شبکه دو

با فرارسیدن نوروز، در کنار تحولاتی که در طبیعت، خانه و شهر و دیارمان رخ می دهد، مخاطبین تلویزیون نیزدر انتظار تغییراتی جدید هستند. در ایام نوروز هر ساله حجم وسیعی از برنامه های متنوع با موضوعات مورد پسند مخاطبین پخش می‌شود و از مدتها قبل از فرارسیدن نوروز تعدادی از آنها در لیست پخش قرار می گیرد اما می توان گفت که یکی از مهمترین و پرمخاطب‌ترین این برنامه‌ها، مجموعه «کلاه قرمزی» است که هر ساله با سروصدای زیاد و اما و اگرهای مختلف به پخش می رسد.

سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» در ۲۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در نوروز و اعیاد سال ۹۴ تولید می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب که بیش از ۲۰ سال است در اعیاد و مناسبت‌های خاص میهمان خانواده‌های ایرانی می‌شود، نوروز ۹۴ نیز روی آنتن شبکه دو می‌­‌رود.

«کلاه قرمزی» یکی از محبوب‌ترین عروسک­‌های چند نسل مخاطبان است که هر سال با اتفاقات تازه‌ای به تلویزیون می‌­‌آید تا قصه‌ای متفاوت از زندگی عادی مردم روایت کند.

از نیمه گذشتن «سربه راه» در شبکه سه
سریال نوروزی «سر به راه» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی از صبح ۴ بهمن ماه در ولنجک کلید خورد و در اولین روز تصویربرداری این سریال مسعود کرامتی بازیگر نقش یحیی برای گرفتن صحنه‌های خیابانی مقابل دوربین این سریال رفته‌ است.

ایرج محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: تا به امروز بیش از ۵۰ درصد تصویربرداری این سریال انجام شده است و گروه مشغول ضبط سکانس‌های خیابانی هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۴ قسمت اول این سریال برای پخش در ایام نوروز آماده شده است. و امروز سکانس های خیابانی را تصویربرداری می‌کنیم که در این لوکیشن مسعود کرامتی، محسن کیایی، سیاوش خیرابی و الناز حبیبی ایفای نقش می‌کنند.

تهیه‌کننده «سر به راه» گفت: صحنه‌هایی را در خارج از تهران داریم که احتمالا در ایام عید نوروز در اطراف تهران تصویربرداری می‌کنیم.


مسعود کرامتی، شهین تسلیمی، افسانه چهره‌آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ امیرفضلی، محسن کیایی، سیاوش خیرابی، الناز حبیبی و... در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

قصه سریال «سر به راه» درباره جوان خلافکارِ نوپایی با بازی سیاوش خیرابی است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک مؤسسه خدمات اجتماعی می‌شود و ... .

سریال «سر به راه» مضمون خانوادگی و اجتماعی دارد که در ۱۵ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای ساخته می‌شود. فیلمنامه این سریال را مهدی محمدنژادیان می‌نویسد.

«اتاق عمل» مدیری سریال نوروزی۹۴ نیست 

سریال «اتاق عمل» مهران مدیری هم که از ۱۲ مهرماه امسال کلید خورد و کار خود را آغاز کرد دستخوش اتفاقات بسیاری شد.

آخرین کار مهران مدیری که بعد از ۶ سال با آن وعده بازگشت به تلویزیون را داد و قرار بود دی ماه امسال روی آنتن شبکه پنج برود بعد از آغاز به کار و تصویربرداری چند قسمت، در آذرماه متوقف شد.

دلیل این کار هم رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران بود که در نامه‌ای به معاون سیمای رسانه ملی، خواستار جلوگیری از خدشه‌دار شدن جایگاه جامعه پزشکی در پخش برنامه‌های طنز شد.

پس از این نامه در آذر ماه بود که اعلام شد: به دلیل تغییراتی در متن و محتوای سریال «اتاق عمل»، ضبط این سریال به مدت ۲۰  روز متوقف شد که با بازنویسی و تغییراتی در متن و اجرا، ادامه تولید این سریال شروع خواهد شد.

حالا پس از انجام اصلاحات و بازنویسی دوباره متن، فیلمنامه سریال «اتاق عمل» آماده ضبط دوباره شده است و گروه تولید قصد دارد کار تصویربرداری سریال را در لوکیشنی که محل ضبط مجموعه «شوخی کردم» بود، آغاز کنند.

فیلمبرداری سریال «اتاق عمل» از چند روز آینده شروع می‌شود و بخش دیگر آن نیز به سال آینده موکول شده است.

گفته شده است که زمان پخش این سریال در نوروز ۹۴ قطعی است که در گفت‌وگو خبرنگار تسنیم، با روابط عمومی این سریال پخش این سریال در ایام نوروز را تکذیب و اعلام کردند زمان پخش سریال «اتاق عمل»  در نوروز صحت ندارد و قرار است که پس از تعطیلات نوروز اعلام شود.

سیامک انصاری‌، سپند امیرسلیمانی‌، علی اوجی،‌ لیلا ایرانی‌، پوریا ایرائی‌، شراره ارمغانی‌، تینا اسدی‌، بهناز توسلی‌، فرزانه تفرشی‌، فلامک جنیدی‌، جوانه دلشاد‌، سید جواد رضویان، آذین رئوف،‌ سحر ذکریا‌، نادر سلیمانی‌، ماندانا سوری‌، شادان شهیدی‌، یوسف صیادی‌، الکیا عبدالرزاقی‌، گل‌ناز عباسی‌، مهران غفوریان‌، رضا فیض نوروزی‌، نیما فلاح‌، شبنم فرشادجو،‌ عارف لرستانی‌، علی لک پوریان‌، مهران مدیری‌، دریا مرادی دشت‌، رضا نیک خواه‌، رامین ناصر نصیر‌، سام نوروزی‌، سحر ولدبیگی‌، محمدرضا هدایتی‌، فاطمه هاشمی‌، ساعد هدایتی از بازیگران این سریال هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.