یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

بیش از ۲ میلیارد تومان،مبلغ قرارداد امسال «کلاه قرمزی»؟

کلاه قرمزی*

تسنیم: امسال پخش یا عدم پخش ویژه نامه نوروزی «کلاه قرمزی» حاشیه‌ای نداشت. با فاش شدن مبلغ قرارداد ظاهرا دلیل اصلی بی‌حاشیه بودن ماجرا معلوم شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، عادت به شنیدن شایعه‌هایی در مورد پخش شدن یا پخش نشدن ویژه برنامه «کلاه قرمزی» در ایام نوروز، یکی از تفریحات اهالی رسانه در اسفندماه این چهار پنج سال اخیر بود. اما امسال این روند به طرز سوال‌برانگیز و البته قابل‌تحسینی مدیریت و متوقف شد. هفته پیش خبری مبنی بر شروع ساخت این مجموعه برای رسانه‌های فرستاده شد و دیروز هم اعلام شد که این برنامه محبوب تلویزیونی از ۶ فروردین به روی آنتن می‌رود.

اما طبق اطلاعات خبرنگار تسنیم، بی‌حاشیه بودن روند تولید ویژه برنامه «کلاه قرمزی» ظاهرا دلیل دیگری هم داشته است. طبق اطلاعات به دست آمده مبلغ قرارداد امسال ساخت یک مجموعه ۱۳ قسمتی با اضافه شدن یکی دو عروسک جدید مبلغی در حدود ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است. رقمی که در مقیاس یک کارنامه تلویزیون سبک مثل «کلاه قرمزی» رقم به شدت عجیب و بالایی است. این رقم هنوز تایید نشده است.

این مبلغی است که ظاهرا امسال مسئولین تلویزیون ترجیح داده‌اند، بدون درگیر شدن در حاشیه‌های سال‌های پیش که نهایتا هم به عقد قرارداد با همان مبلغ پیشنهادی تیم سازنده ختم می‌شد، امسال از پیش متعهد شوند تا حاشیه‌های سال پیش به وجود نیاید.

امسال تلویزیون دو سریال ویژه نوروز دیگر هم دارد. اما ظاهرا به سایق این دو سه سال گذشته، نخواسته است که فرصت «کلاه قرمزی» را از دست بدهد. این در حالی است که مشکلات مالی تلویزیون با آمدن رئیس جدید همچنان پابرجاست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.